Saturday, March 10, 2012

Марио Лопез: Би хүүхэмсэг биш, гэхдээ тийм байж чадна


Шоу бизнесийн ертөнцийн дур булаам залуусын нэг бол Марио Лопез. Хүүхэд байхаасаа л кино урлагт хөл тавьсан түүнийг “Ододтой бүжиглэе”, “Америкийн шилдэг бүжгийн хамтлаг” шоуг хөтөлдгөөр нь, басхүү дуучин Женнифертэй овог нэгтэй гэдгээр нь үзэгчид илүүтэй мэднэ. Мариог царайлаг, өв тэгш биетэй залуу гэсэн тодотгол цаг үргэлж дагаж явдаг. Тиймдээ ч Эллен Деженерес нэвтрүүлгийнхээ үеэр хувцсыг нь тайчиж, “People” сэтгүүл хамгийн дур булаам гоонь эрээр өргөмжилсөн биз. 

-Жүжигчин Марио Лопез цагаачлал болон хайр дурлалынхаа түүхийг ярихаар студид маань ирээд байна. Та CNN телевизийн нэвтрүүлэгт уригдан ирээд байгаа. 
-Намайг урьсанд баярлалаа.
-Тиймээс хоёулаа ажил хэрэгч яриа өрнүүлье. Ер нь Марио хэр ажил хэрэгч хүн бэ? 
-Би өөрийгөө багагүй ажил хэрэгч хүн гэж боддог. Улс төрийн талаарх мэдээ мэдээллүүдийг унших дуртай, бас таны нэвтрүүлгийг үзэх дуртай.
Тиймээс энэ удаа цагаачлал хуулийн өөрчлөлтийн талаар ярья гэж бодлоо. Нэгдсэн улс дахь бүхий л латин америкчууд цагаачид биш, түүний адил бүх цагаачид латин америкчууд байдаггүй. Латин америк цагаачдын талаар амтай болгон ярьдаг атал Канадаас хэдэн мянгаараа ирж, шоу бизнесийн салбрынхны ажлыг булаацалдаж байхад хэн ч энэ талаар дурсахгүй юм.
Миний бодлоор цагаачлалын системд гажуудал гарч энэ байдал эдийн засагт нөлөөлөөд байх шиг. Харин эрх баригчид бодит байдлыг олж харахгүй байна. Бүр зарим хотуудын шинэчилж, латин америк иргэнгүй болгох талаар санал гаргаж байх юм. Гэхдээ нэгдсэн улсанд амьдарч буй хэдэн сая латин америкчуудыг буцаах аргагүй. Тэгэхээр нарийн тооцоолж байж шийдвэр гаргах хэрэгтэй. Цагаачлалын систем гажуудсантай хүн бүр санал нийлэх болов уу.
-Аав, ээж хоёр чинь цагаачдын анхдагчид байх аа? 
-Тийм ээ. Тэд цагаачилж ирсэн. Гэхдээ цагаачдын эхний үе надаар эхлэх байх.
-Та Сан Диегод өссөн байх аа?
-Тийм ээ. Хүн бүр л Сан Диегог нарлаг, үзэсгэлэнтэй газар гэж боддог. Би өмнөд Сан Диегогийн Чула Вистад өссөн л дөө. Мексик өмнөд хил орчимд байдаг юм. Өдгөө ч манай хамаатнууд тэнд амьдарч байгаа. Манайхан их өнөр өтгөн. Аав маань арван ах, эгч дүү нартай. Харин ээж минь эхээс есүүлээ.
-Аав тань хотын захиргаанд ажилладаг байсан билүү?
-Аав минь хотын захиргаанд, ээж минь нэгэн холбооны компанид ажилладаг байсан. Мэдээж манайх баячуудын тансаг хороололд амьдардаг байгаагүй л дээ. Манай хорооллынхон элдэв асуудал, гэмт хэрэгт орооцолдох нь жирийн л үзэгдэл. Тиймээс ээж минь намайг аль болох завгүй байлгах гэж хичээдэг байлаа. Тиймээс надад чөлөөт цаг гэж бараг байдаггүй байсан. Хичээлээ тармагцаа би бөх, каратэ, бүжгийн дугуйланд хичээллэдэг байсан.
-Тэд танд ихэвчлэн юу гэж захидаг вэ?
-Шаргуу хөдөлмөрлөхийг л. Тэд намайг зөв хүн болгоход л хамаг анхаарлаа хандуулдаг.
-Тэд яагаад Америк руу цагаачилж ирсэн юм бэ? Хүмүүс Америкийг мөрөөдлийн орон мэт санах юм. Гэхдээ энэ байдал нэгдсэн улсын эдийн засагт дарамж учруулж байна. Тиймээс цагаачлалын асуудал сүүлийн үед хурцаар яригдах боллоо. 
-Өдгөө ч Америк боломжоор дүүрэн орон хэвээр байгаа. Бас дэлхийн хамгийн агуу гүрнүүдийн нэг. Тиймээс тэр боломжийг ашиглан шаргуу хөдөлмөрлөхийг хүссэн хүмүүс л хөрш зэргэлдээ орноос цагаачлан ирж байгаа юм. Цөөнгүй латин америкчууд рэп урлагт хүч сорьж, төдийлэн амжилт гаргахгүй хэрнээ таагүй мэдээ дуулгаж, бас ял эдэлж буй хүмүүсийн дунд латин америкчууд олон байгаа нь хүмүүст латин америк цагаачид муу хүн гэсэн сэтгэгдэл төрүүлдэг байх.
Гэхдээ тэдний зэрэгцээ олон мянган хүн үнэнчээр шаргуу хөдөлмөрлөж, гэр бүлийнхнээ тэжээхийг хүсэж энэ орныг зорьж ирдэг. Ээж аав хоёр минь ч тэдний нэг. Эгч бид хоёр тэднийг гайхалтай сайн ажилласан гэж боддог. Тиймээс ч би аав, ээж хоёроороо бахархдаг.
-Та одоогийн Ерөнхийлөгчийг хэр их дэмждэг вэ?
-Би түүний шүтэн бишрэгч. Учир нь бид цөөнгүй удаа уулзаж ярилцаж байсан. Манай нэвтрүүлэгт оролцож байсан удаатай.
-Африк гаралтай Ерөнхийлөгчтэй болсноор нэгдсэн улсад арьс өнгөөр ялгаварлах байдал хэр өөрчлөгдсөн бол? 
-Миний бодлоор “Тусламж” кино арьс өнгөөр ялгаварлах байдлыг өөрчилсөн. Ялангуяа өмнөд мужуудад. Харин Обамаг Ерөнхийлөгчөөр сонгогдсоны талаар байдал муу тал руугаа хэлбийсэн гэж бодогдохгүй байна.
-Марио “H8R” нэртэй шинэ нэвтрүүлэг бэлтгэн гаргаж байгаа. Ододтой өөрсдийг нь үзэн яддаг хүмүүсийг уулзуулдаг байх аа? 
-Тийм ээ. Цахим хуудсуудад оддыг муулсан шүүмжилсэн сэтгэгдлүүд олон байдаг шүү дээ. Харин тэр хүнтэй зэрэгцэн суугаад “Бид хэзээ ч уулзаж байгаагүй шүү дээ. Тэгсэн атал та яагаад намайг шүүмжлээд байдаг юм бэ” гээд ярилцвал ямар байх вэ гэж бодогдсон. Тэндээс л нэвтрүүлэг хийх санаа төрсөн. Өртөг багатай хэрнээ үзэгчдийн сонирхлыг татсан нэвтрүүлэг хийх санаа. Ижилхэн бие биенээ шүүмжилж, дургүйцэж байгаа хүмүүс ямар хандлага гаргах нь сонин шүү дээ. Энэ байдлыг хөгжилтэй болгохыг бид хичээдэг.
-Таны тухай бичсэн таагүй мэдээлэл сэтгэлийг чинь шархлуулж байсан тохиолдол бий юү? 
-Намайг биш гэр бүлийнхнийг минь илүүтэй зовоодог.
-Хамгийн таагүй мэдээлэл нь юу байв?
-Азаар тийм ч аймшигтай биш шүү. Намайг үргэлж л эмэгтэйчүүдтэй холбоотой элдэв асуудалд оролцсон хэмээн бичдэг. Би бараг бүхий л хэвлэлийн мэдээллийн хэрэгслээр “Марио хүүхэмсэг залуу”, “Марио ижил хүйстнээ сонирхдог” гэсэн мэдээлэл гарч байхыг харсан.
-Та аль аль нь байх л даа. 
-Би тийм биш л дээ. Гэхдээ тийм байж чадна.
-Таны хувийн амьдралын талаар ярилцъя л даа. Хүүхнүүдийг судалсаар л байгаа гэж хэлсэн байсан. 
-Яагаад тийм яриа гарсныг би ер ойлгохгүй байгаа. Уг нь би “Нөгөө хагас” гэдэг нэртэй нэвтрүүлэгт оролцож байхдаа  “Тэвчээртэй байж сурч байгаа” гэж л хэлсэн юм.
-Та аав болсон байх аа. 
-Тийм ээ. Харин таныг гурван хүүхэдтэй гэдгийг би огт мэдээгүй явсан байна шүү.
-Гэрлэх бодол бий юү?
-Удахгүй гэрлэнэ ээ.
-Тийм гэж үү? 
-Жиа Франческа гэдэг бүсгүйтэй гэрлэхээр шийдсэн.
-Та өмнө нь гэрлэж байсан байх аа?
-Тийм ээ. Гэхдээ төдийлэн удаагүй.
-Хоёр долоо хоногийн дараа цуцлуулсан билүү?
-Тийм ээ.
-Би хүний мууд дурлах гээгүй юм шүү. Гэхдээ яагаад тийм хурдан гэрлэлтээ цуцлуулах болсноо яриач. 
-Тухайн үед би залуу байсан болоод л тэр байх. Хэзээ ямар алхам хийвэл зөв шийдвэр гаргахыг ойлгодоггүй байж. Эргээд харахад гэр бүл авч явах хэмжээнд боловсроогүй байж дээ гэсэн бодол төрдөг. Энэ явдал 10 жилийн өмнө болсон шүү дээ. Түүнээс хойш би их өөрчлөгдсөн. Тухайн цаг үед болох ёстой учрал байсан юм болов уу даа.
-Таны тухай их олон цуу яриа гардаг. Тэдний хэдэн хувь нь үнэн бэ? 
-Арав орчим хувь нь.
-Таныг Форест Гамп шиг байсан гэдэг. 
-Би холын зайд гүйдэг байсан.

No comments:

Post a Comment