Saturday, May 5, 2012

Жессика Альба: Чекэн дээрх мөнгөний тоог чухалчилдаг байлаа



Үрийн зулай үнэрлэснээсээ хойш жүжигчин Жессика Альба кино урлагааса илүүтэй хүмүүнлэгийн ажил, хувийн бизнест анхаарал хандуулах болсон. Тиймдээ ч “The Piers Morgan Tonight” нэвтрүүлэгт энэ тухайгаа ярихаар оролцжээ. 

-Холливудын гурван ажил зэрэг амжуулдаг дайчин бүсгүйчүүдийн нэг бол Жессика Альба. Тэр хүүхдүүд болон гэр орны асуудалдаа анхаарал хандуулж, кинонд тоглохын зэрэгцээ хүмүүнлэгийн ажилд идэвхитэй оролцдог нэгэн. 
Та хүүхдийн живх үйлдвэрлэдэг компани байгуулан захирлаар нь ажиллаж байгаа байх аа? 
-Тийм ээ. Гэхдээ би захирлаар нь ажиллаж байгаа юм биш. Компанийг үндэслэгчийн хувьд зөвлөхөөр нь ажиллаж байгаа.
-Гайхалтай албан тушаал байна. 
-Тийм шүү. Би өөрийн ширээ, нэрийн хуудастай болсон. Тун гайхалтай санагдаж байгаа.
-Компанийнхаа тухай дэлгэрэнгүй танилцуулаач. Та одоо эх хүн болсон. Тиймээс аливаа асуудалд илүү нухацтай ханддаг болсон байх. Хүүхдэд зориулсан бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх санаа хэдийнээс төрж эхэлсэн бэ? 
-Жирэмсэн байх үед л. Би гэр бүлийнхээ шинэ гишүүнд хамгийн чанартай, эрүүл мэндэд хоргүй бүтээгдэхүүн хайж байлаа. Би өөрөө угаалгын нунтагны харшилтай юм л даа. Тиймээс юм бүхнийг энэ хүүхдэд минь ямар нэг байдлаар сөргөөр нөлөөлөх болов уу гэж сайтар нягталдаг байлаа.
Гэтэл найрлаганд нь миний хэзээ ч сонсож байгаагүй, бүр сонсоод ч ойлгохооргүй олон зүйлс орсон байдага. Тиймээс л доктор Кристофер Гавиганы “Эрүүл хүүхэд, эрүүл дэлхий” номыг уншсана. Энэ номноос би бидний өдөр тутамдаа өргөн хэрэглэдэг зүйлс ямар их хор хөнөөлтэй болохыг мэдэж авсан юм. Тэр ч байтугай хүүхдэд зориулсан бүтээгдэхүүнд ч сөрөг нөлөө маш их байдаг нь намайг гайхашруулсан.
-Уг номноос л эрүүл мэндэд сөрөг нөлөөгүй орчин бүрдүүлэхийн тулд их хөрөнгө мөнгөтэй болох шаардлагатай гэдгийг ойлгож авсан байх, тийм үү? 
-Тийм ээ. Гэрийнхээ бүх зүйлийг гаргаж шидэхээс зайлсхийж байлаа. Гэсэн ч эрүүл мэндэд хор нөлөөгүй чанартай зүйл хэрэглэх гэж байгаа бол ихэнхийг нь хаяхаас өөр аргагүй. Харин нөгөө сөрөг нөлөөгүй бүтээгдэхүүнүүд нь их өндөр үнэтэй байдаг. Би Европ, Австралиас хэрэглэх зүйлсээ захиж авчруулдаг байлаа. Учир нь дээрх орнуудын бараа бүтээгдэхүүндээ тавих стандарт чанга, тиймээс ч хамгийн чанартай бүтээгдэхүүнийг тэнд л үйлдвэрлэдэг.
Гэхдээ энэ нь иргэдийн хувьд шударга бус явдал юм. Эрүүл аюулгүй орчинд амьдарч, сөрөг нөлөөгүй бүтээгдэхүүн хэрэглэхийн тулд баян байх шаардлагатай гэсэн үг. Тиймээс л өртөг бага, хүүхдийн эрүүл мэндэд сөрөг нөлөөгүй бүтээгдэхүүн хийхээр шийдсэн.
-Танай бүтээгдэхүүн надад таалагдсан. Гэхдээ таны өдөр тутам хийдэг ажил сонирхлыг минь илүүтэй татаж байна. Та цахим сүлжээ болон утсаар холбогдсон хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг авч, ажилтнуудад хүргэдэг гэсэн. Энэ үнэн үү? 
-Ширээнийхээ ард суугаад өдөрт хэд хэдэн хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг хүлээн авдаг шүү.
-Энэ бол бизнесийн хамгийн чухал зүйл гэж би сонссон. Нэвтрүүлгийг маань үзэж буй хүмүүс танай компанийн санал хүсэлт хүлээн авах утас руу залган тантай холбогдох боломжтой юу? 
-Боломжтой. Би байж л байх болно.
-Үйлчлүүлэгчдийнхээ дуу хоолойг сонсох нь чухал бизнес эрхлэгчдийн хувьд чухал ажил шүү. 
-Угтаа би зөвхөн хэрэглэгчдийнхээ хэрэгцээг тандахын тулд биш, огт өөр зорилгоор энэ үйлчилгээг нэвтрүүлсэн юм. Залуу эцэг эхчүүдийн асуултад хариулж, тус болох зорилготой юм. Миний үндсэн зорилго бол ердөө л тэр.
-Ээж болсноор та хэр өөрчлөгдсөн бэ. 2000-аад оны эхээр кино сонирхогчид таныг бурхан мэт л шүтдэгш байсан. Сэтгүүл бүрийн нүүр хуудсанд таны зураг гарч, санал асуулга бүрт та тэргүүлдэг байсан. Та сайн жүжигчин төдийгүй тун сайн ээж. Гэхдээ хоёр дахь хүүхдээ тээж буйгаа мэдээд эргэлзэх явдал гарч байв уу? 
-Би огт эргэлзээгүй. Харин ч бурхан надад ийм сайхан боломж өгч байгаад нь өөрийгөө тун азтай хүн юм гэж бодсон. Гэхдээ гэр бүлтэй, хувийн компанитай боллоо гээд ажлаа хойш тавихгүй. Хэрэв би ажилдаа тэгж амжилт олоогүй бол компани байгуулах асуудал маань тийм ч амархан шийдэгдчихгүй байсан.
Ээж болсноор би илүү томоожиж, ухаан суусан. Ажилдаа ч огт өөрөөр хандах болсон. Өмнө нь дүрийн сонголт хийхдээ чекэн дээрх мөнгөний тоог чухалчилдаг байсан бол одоо больсон. Кино урлаг гэдэг ашгаас илүү зүйл юм гэдгийг илүү сайн ухаарсан.
Одоо бол хамт ажиллахад таатай, эсвэл хүндэлдэг хүмүүстэйгээ л нэг баг болж ажиллахыг илүүд үзэж байгаа. Ажилдаа илүү бүтээлчээр хандаж, том жижиг кино байхаас үл шалтгаалан сонголтоо хийдэг болсон.
-“Нүгэлт хот”-оос хойш 20 гаруй кинонд тоглож, тэдний зарим нь бүр тэрбум долларын орлого олсон байх юм. 
-Би их азтай, зол заяатай хүн юм даа.
-Юу таны энэ азыг чинь хариулчихав аа. Та их шаргуу хөдөлмөрлөдөг байсан шүү дээ. Аав, ээжийн тань олгосон хүмүүжил нөлөөлдөг байв уу? 
-Тэд надад их урам зориг өгдөг байсан. Бүтэхгүй зүйлийг ч хийж чадах юм шиг л өөртөө итгэлтэй болгож чаддаг гайхалтай хүмүүс. Бас эхэлсэн зүйлийнхээ эцсийг заавал үзэх ёстой гэж сургадаг байв. Харин цаг наргүй ажилладаг минь миний хувийн зан чанартай холбоотой байх.
-Хүүхдүүд тань жүжигчин болно гэж шийдвэл та хэрхэн хүлээж авах вэ? 
-Хүүхдүүдээ сургуулиа төгсөн мэргэжлээ сонгох үед нь хүссэн мэргэжлээ эзэмшихийг нь зөвшөөрнө өө. Харин ч бүр дэмжих болно. Хүн хүссэн зүйлээ хийж байж л амьдралаас илүү их сайхныг мэдэрдэг. Жүжигчний мэргэжил ч тэдний л адил хүссэн хүнд сайхнаа харуулах болно.
Мэдээж хүнд хэцүү асуудал бий. Хэдэн цагаар ажилладаг атал хүмүүст үлгэр жишээ байхын тулд бүх зүйлээ төгс байлгах гэж мэрийх хэрэгтэй гээд л жүжигчдэд тулгардаг бэрхшээл олон.
Хүмүүсийн мөрөөдлийн, бүтээлч…
-Бас хэцүү…
-Тийм ээ, бас хэцүү ажил.

No comments:

Post a Comment