Friday, May 18, 2012

Жэннифер Лав Хьюитт: Огт байдаггүй төгс эрийг хайгаад байна гэж бодогдох болсон



“Дисней” сувгийн киногоор олонд танигдсан жүжигчдийн нэг бол Женнифер Лав Хьюитт. Дэлгэцнээ гарсан даруйдаа үзэгчдийн байлдан дагуулж байсан “Үйлчлүүлэгчдийн жагсаалт” кино өнгөрөгч дөрөвдүгээр сараас эхлэн дахин дэлгэцнээ гарч эхэлсэн. Тиймээс ч цуврал сонирхогчдыг дэлгэцийнх нь ард уяж дөнгөдөг эл киноны гол дүрд тоглосон жүжигчин Женнифер Лав Хьюиттийг Пирс Морган нэвтрүүлэгтээ урьжээ. 

-“Дисней” сувгийн цувралд тоглосноосоо хойш жүжигчин Женнифер олон арван кино, телевизийн цувралд тоглосон. Гэхдээ би “Үйлчлүүлэгчдийн бүртгэл”-д хэрхэн ажилласныг нь хараад л түүнийг их үнэлсэн. Женнифер студид маань тавтай морил. 
-Баярлалаа.
-“Дисней” сувгийн жаахан охин шиг төрхтэй бүсгүйг хэн “Үйлчлүүлэгчдийн бүртгэл”-д тоглож, миний хүндэтгэлийг хүлээсэн хүн болоно хэмээн хэн санах билээ. 
-Таны хүндэтгэлийг хүлээсэндээ баяртай байна. (инээв)
-Би “Үйлчлүүлэгчийн бүртгэл” цувралын үнэнч үзэгч болоод байгаа. Та уг цувралд тоглосон төдийгүй продюсерээр ажиллаж, их өөр болгосон байна билээ. 
-Тийм ээ. “Үйлчилүүлэгчийн бүртгэл”-ийн өмнөх хэсэг дууссанаас хойш бараг зургаан жил өнгөрсөн байна. Тэгээд л надад нэг санаа төрж, менежертэйгээ хамтран уг цувралын хэв маягийг жаахан өөрчлөхөөр шийдсэн. Санаа маань амжилттай хэрэгжсэнд их баяртай байна.
-Хүйсийн хувьд танай цувралыг ямар хүмүүс ихэвчлэн үзэж байна вэ. Эрчүүд үү, бүсгүйчүүд үү? 
-Аль аль нь үзэж байгаа. Залуус сонирхон үздэг нь нь намайг гайхашруулсан шүү. Мэдээж бүсгүйчүүдийн дотоод хүч чадлын тухай өгүүлдэг болохоор эмэгтэйчүүд ч их үздэг.
-Надад цувралын тань хоёр ч сурталчилгааны зураг хуудас байна. Хүмүүс энэ зурагт хуудсын талаар их шуугиж байна. Харин би юуг нь буруу хийснийг огт олохгүй байгаа юм. 
-Лос-Анжелест хүмүүсийн ойлголт ямар байдгийг та сайн мэднэ. Хүмүүс хөхийг минь томруулснаас болоод л тэгж их маргаан дэгдээсэн байх гэж би бодож байна. Гэхдээ энэ зурагт хуудас намайг ч цочирдуулсан. Энэ санааг хэн гаргаж, зургийг минь ингэж өөрчилснийг ч би мэдээгүй явсан.
-Тэгээд хэн ингэж өөрчилсөн байна вэ? 
-Шийдвэр гаргасан хүн нь өөрөө. Харин би бол багасгуулахаар…
-Тэгэхээр Холливудын түүхэн дэх хөхөө багасгуулахыг хүссэн цорын ганц эмэгтэй нь та байх нь. 
-Хачин гэдгийг нь би мэднэ. (инээв) Гэхдээ би зурагт хуудсыг хүлээн аваагүй.
-Үнэн үү?
-Тийм ээ. Тэд гэрт минь авчирч өгсөн юм.
-Би таныг их том байшинтай байх гэж бодож байна. 
-Ерөнхийдөө том.
-Та тэгээд тэр зургаа байшингийнхаа хаана байрлуулсан бэ? 
-Би бүр тэр зургийг авах эсэхээ ч шийдэж чадахгүй байгаа.
-Таны нэр үнэхээр Лав (орчуулбал хайр гэсэн утгатай) юм уу? 
-Тийм ээ.
-Гэр бүл ойр дотнынхон тань таныг Лав гэж дууддаг уу? 
-Тэгэлгүй яах вэ.
-Жинхэнэ хайр байдаг гэдэгт та итгэдэг үү? 
-Байдаг л гэж боддог.
-Таныг ч бас хүлээж байгаа болов уу? 
-Найдаж л байна.
-Таны хувийн амьдралын талаар ярилцъя. Учир нь та Холливудын ертөнцөд хөл тавиад хэдийнэ гурван арваныг ардаа үдсэн байна. 
-Тэгье ээ.
-Гэхдээ та гучин ажилласан гэж харагддаггүй шүү. 
-Баярлалаа.
-Холливуд чухам ямар газар вэ? 
-Миний хувьд гайхалтай сайхан ертөнц. Би энд л мөрөөдлөө биелүүлж, гайхалтай сайхан хүмүүстэй танилцаж, цагийг үр бүтээлтэй өнгөрөөсөн учраас тэр.
Бусад хүмүүсийн хувьд энэ ертөнц огт өөр санагддаг байж болох юм. Миний хувьд бол сайхан. Би Холливудаас сайн сайхан, аз жаргалыг амталж чаддаг. Энд байгаагаа ч аз гэж боддог.
-Гэхдээ Холливудыг өрсөлдөөн атаа жөтөө ихтэй гэлцдэг. Танд атаархал, өрсөлдөөнөөс болсон будлианд оролцож байсан удаа бий юү? 
-Ажил ихтэй, бас их нойртой болохоор надад тэгж элдэв асуудалд орооцолдох зав гардаггүй. (инээв)
Би ажлаа тараад хурдан харьж унтахыг л илүүд үздэг. Магадгүй азтай учраас тэр бүх хэл ам, хэрүүл тэмцлээс холуур байсаар ирсэн байх. Би ээжтэйгээ бас гэр бүлийнхэнтэйгээ их дотно харилцаатай байдаг. Тиймээс тийм асуудалд орооцолдох завдал ч болдоггүй.
-Та гадаад байдалдаа сэтгэл их зовнидог уу? Ажиглаад байхад нэг мэдэхэд таны жин их нэмэгдчихсэн, дахин нэг уулзахад бүр турчихсан байгаа харагддаг. Бүсгүйчүүдийн хувьд жингээ барина, богино хугацаанд турна гэдэг амаргүй ажил байх. 
-Тийм ч амархан биш шүү. Өдөр бүр бэлтгэл хийж л тэсвэр тэвчээр гаргаж, хөдөлмөрлөх хэрэгтэй болдог. Тэгэхдээ бас өөрт тохирох дасгалыг зөв сонгох хэрэгтэй байх. Би өөрийгөө их азтай хүн гэж боддог юм. Бие махбодийн онцлог, эсвэл цэнгээний газрын дэргэд унасан зурагнаасаа болоод энэ бизнесээс гарсан хүн цөөнгүй байдаг.
Үдэшлэг арга хэмжээнд очсон үед тэд намайг тахиа шиг л хооллож орхидог. Өгсөн бүгдийг нь идэхгүй байх хэцүү. Нэг ширээнд хамт сууж байгаа бүсгүйчүүд ялангуяа “Тэр тахиагаа идсэн байна уу, үгүй юу” хэмээн байн байн шалгана. (инээв)
-Гэхдээ л та сайхан галбиртай байна. 
-Баярлалаа.
-Жинхэнэ хайрыг олох зам их бартаатай байдаг гэж би боддог. Харин таны зам хэр их бартаатай байсан бэ? 
-Их бартаатай байсан гэж боддог шүү.
-Яагаад тэр вэ? 
-Мэдэхгүй юм даа. Миний тархи зөв хүнийг сонгох асуудалд их буруу үйлдэл хийгээд байдаг ч юм шиг санагдах үе бий. Өнгөрсөн хугацаанд би хүн өөрийгөө хэрхэн үнэлдэгээс хосоо сонгох сонголт нь их хамаардаг гэдгийг би ойлгож авсан.
Би гайхалтай сайхан хүмүүстэй болзож байсан л даа.
-Тэгсэн шүү. 
-Тэднээр хүндлүүлж…
-Би таны “үйлчлүүлэгчдийн жагсаалт”-ыг уншиж байсан юм байна. Карсон Дали, Жон Мэйер нарын нэр харагдсан. 
-Тийм ээ. Тэд бүгдээрээ гайхалтай сайхан хүмүүс. Тэд миний хувьд сайн найзууд гэдгийг би ойлгосон. Харин би жинхэнэ хайраа л олох ёстой байгаа юм.
-Төгс эр хүн гэж ямар хүн бэ? 
-Мэдэхгүй. Энэ тал дээр би бүр төөрөлдөчихөөд байгаа. Би төгс хүнийг хайж, харин тэр нь огт байдаггүй юм шиг л санагдах болсон.
-Нэвтрүүлгийг маань үзэж суугаа залуус энэ ярианаас тань таныг ганц бие юм байна гэж ойлгохоор байна. 
-Тийм ээ, би ганц бие. Гэхдээ үүндээ гутрахгүй, байгаа байдалдаа сэтгэл хангалуун байж чадаж байгаа.
-Гайхалтай хурим, хүүхдүүд, аз жаргалтай гэр бүлийн амьдралын талаар мөрөөддөг үү? 
-Хүүхдүүдтэй болчихсон байгаагаар мөрөөддөг. Харин хуримын тухайд сайн мэдэхгүй юм. Мэдээж хэн нэгэнтэй амьдралаа холбож, үр хүүхэдтэй болно. Харин гэрлэлтээ батлуулахаар талаар бол одоохондоо огт бодоогүй явна.

No comments:

Post a Comment