Sunday, June 27, 2010

Лэйди Гага: ХЭВЛИЙД БАЙХААСАА ДУУЧИН БОЛОХЫГ ХҮСДЭГ БАЙЛАА



-Би тайзан дээр амьсгал хураахыг илүүд үзнэ-

Хөгжмийн ертөнцөд хөл тавиад удаагүй ч аль хэдийнэ 15 сая цомог, 40 сая дуу борлуулаад амжсан Лэйди Гагаг дэлхийн хэмжээний супер од хэмээн үнэлэхээс аргагүй. Түүний клипүүд youtube.com сайтын дээд амжилтыг эвдэж, зөвхөн өнгөрсөн тавдугаар сард гэхэд л таван ч шагнал хүртсэн байна. Загварын ертөнцийн үлгэр дуурайл болсон тэрбээр тайзны ар дахь амьдралынхаа нууцыг дэлгэжээ.
-Таны эцэг эхээс хайрласан нэрийг Стефани гэдэг байх аа. Яагаад заавал Лэйди Гага хэмээх нэрийг сонгосон юм бэ? -Үнэдээ Лэйди Гага бол миний хоч. Нью-Йоркт байхад найзууд минь надад ийм нэр өгсөн юм. Би тус хотод байхдаа жижигхэн тоглолтуудад оролцдог байлаа. Тэр үед “Queen” хамтлагийн “Radio Gaga” дуу ид моодонд орж байлаа. Тэгээд л хүмүүс намайг Гага гэж дуудах болсон.
-Яг хэдийнээс дуучих болохыг хүсдэг болсон бэ? -Хэвлийд байхдаа л. (инээв)
-Энэ хорвоод ирсэн цагаасаа эхлээд л үү? -Тийм ээ. Энэ хорвоод бүрэлдэн бий болсон цагаасаа л дуучин болохыг хүсдэг байлаа. “Би бол дуулахын төлөө төрсөн хүн” гэж хэлүүлэх гээд байх шиг байна. Тийм ч байэ болох юм. Би бүр багаасаа зоогийн газар зочны өрөөндөө жижигхэн тоглолт зохион байгуулж, гэр бүлийнхэндээ сонирхуулдаг байлаа. Тэр байлаас өнөөдрийн хөгжмийн төлөө амьдралаа зориулсан эмэгтэй болтол явж чадсан би азтай хүн. Тиймээс би хөгжмийн ертөнцийг орхихыг зөвшөөрлийг хэзээ ч өөрөтө олгохгүй. Хэсэг зуур хөндийрч, амарч болох ч дал модны сүүдэр дор нүд анихаас тайзнаа амьгсал хураахыг илүүд үзнэ.
-Дуучин болохын өмнө та ямар ажил хийдэг байсан бэ? -Би олон жилийн турш зөөгч, барменээр ажилласан. Яваандаа бүжигчин болж, Нью-Йорк хотоор үзүүлбэр үзүүлж мөнгө олдог болсон. Нью-Йоркод амьдрахад өртөг ихтэй тул би долоо хоногт хамгийн багадаа 20 доллар зарлагаддаг байлаа. Тэгээд л 15 насандаа ажилд орсон. Гудамжны жижиг үйлчилгээний газруудад ажиллаж олсон мөнгөө жааз тоглолт үзэхэд зориулахаас хэзээ ч татгалздаггүй байлаа.
-Хүмүүс “Үлгэр дууриал болсон хүн” гэдэг үгийг хэрэглэхээс эмээдэг юм шиг ээ. Харин Та өөрийгөө үлгэр дууриал болохуйц хүн гэж боддог уу? -Үгүй дээ, би тэгж бодож байгаагүй. Харин нас барсныхаа дараа бусдад үлгэр дууриал болсон бахархмаар хүн байж дээ гэж хэлүүлэх байх гэж найдаж байна.
-Харин та хэнээс суралцдаг вэ? -Ээжээсээ, бас эмээгээс. Би Диана гүнжийг их хүндэлдэг. Ээж минь ч түүнийг шүтдэг байсан юм. Тиймээс түүний хийсэн үйлдэл бүр миний амьдрал, төлөвшилд нөлөөлсөн гэж ойлгож болно. Түүний хэрхэн амьдралд хөл тавьж, гэрлэсэн, олон нийтэд тустай ажил хийдэг байсан нь миний гайхшийг төрүүлдэг байв. Би түүнийг насаараа бишрэх байх. Гүнжийн таалал төгссөн өдрийг би одоо ч тод санадаг юм.
-Таныг урлагийн хүн болно гэхэд гэр бүлийнхэн тань хэр дэмжсэн бэ? -Их дэмжсэн. Ээж минь залуудаа мюзикл театрт ажилладаг байсан. Харин аав минь “Bruce Springsteen” хэмээх хамтлагт олон жил дуулсан. Тиймээс тэд намайг байнга дэмждэг. Аав, ээж минь намайг урлагт хөтлөхөөс гадна хөдөлмөрч байдалд сургасан. Тиймээс би толгой өндийхгүй ажилтай байхыг хүсдэг. Ажлын ачаалал их байна гэдэг миний хувьд эхвийн зүйл. Энэ байдал амжилтад хүрэх бас нэгэн хүчин зүйл болсон байх. Хэрэв би залхуу, хойрго байсан бол дуучин болохыг хүсэхгүй байж ч мэднэ.
-Таны цөөнгүй тоглолтод үхлийг бэлгэдсэн үзүүлбэр гардаг. Та үхлийн тухай боддог юм уу? -Тийм ээ.
-Ердөө л 24-хөн насандаа юу? -Би элдэв зүйлийн тухай төсөөлөн бодох дуртай хүн. Тиймээс л энэ тухай боддог байх.
-Попын хаан Таныг “This Is It” тоглолтдоо урих хүсэлтэй байсан нь үнэн юм уу? -Би удтал энэ тухай ярихгүй байсан нь бусдын хувийн нууцыг дэлгэхээс сэрэмжилсэн хэрэг юм шүү гэдгийг юун түрүүнд хэлмээр байна. Харин одоо энэ нууцыг задалж болохуйц болсон болов уу. Би Майклын аялан тоглолтын нээлтэд оролцох хүсэлтэй байгаагаа хэлсэн юм. Тэр ч зөвшөөрч, бид бүр бэлтгэлээ базаагаад эхэлчихсэн байсан. Мэдээж надаас өөр олон арван уран бүтээлч түүнтэй хослон дуулж, нээлтэд оролцох гэж байсан болов уу. Тэр бол хүн төрөлхтөний түүхийн нэгэн үед нөлөөлсөн агуу хүн шүү дээ.
-Танд ийм гайхалтай хувцас зохион бүтээх санаа хэрхэн төрдөг юм бэ? -Загвар зохион бүтээгчийнхээ зөвлөгөө дээр суурилан хувцасныхаа хэв маягийг тогтоодог. Хэрэв та анзаарсан бол би ихэвчлэн 1970, 1980-аад оны загвараар хувцасладаг. Гэхдээ хувцасны маань олонх элемент эмэгтэйчүүдийг илэрхийлдэг тогтсон хэв маягаас эрс өөр. Гэхдээ үүгээр намайг эршүүд гэж дүгнэж болохгүй. Харин ч би их эмэгтэйлиг. Зүгээр л би хил хязгаарыг өөрийн чадах хэрээр давахыг хүсдэг. Тиймээс өөрийн хувцаслалтдаа сэтгэл хангалуун байдаг шүү.
-Танд давахыг хүсддэг хил бий юү? -Энэ асуултын хариуг авахын тулд хүлээх л хэрэгтэй болох байх даа. Үнэндээ би тодорхой хэлж мэдэхгүй байна. Би хүчирхийллийг эсэргүүцэгч. Мөн мухар сүсэгтэн, хөгжмийн эсрэг байр суурьтай байдаг хүмүүсийг үзэн яддаг.
-Та 2008 онд өгсөн ярилцлагадаа “Just Dance” дуу амьдралыг минь аварсан гэсэн байсан. Уран бүтээл тань хэрхэн Таныг аварсан юм бэ?
-Хүмүүс чих дэлдиймээр хариулт өгсөн ярилцлагад дуртай байдаг шүү дээ. Хөгжмийн ертөнцөд нэг шат ахих боломж олгосон болохоор би яльгүй хэтрүүлэгтэйгээр амьдралыг минь аварсан гээд хэлчихсэн юм.
-Та хар тамхийг дахин хэзээ ч хэрэглэхгүй гэсэн байсан. Гэнэтхэн ийм шийдвэр гаргах хэцүү байв уу?
-Үгүй дээ. Хар тамхи амьдралыг минь сүйтгэж байсан учраас орхих цаг нь болсон гэж бодох болсон. Тиймээс хэцүү байгаагүй.
-Британийн хэвлэлийнхэн Таныг Бирмингэм дэх жижигхэн уушийн газар шар айраг ууж, тэнд байсан хүн бүрийг уух юмаар дайлсан гэж бичсэн байсан. Энэ үнэн үү?
-Үнэн. Найзууддаа шар айраг авч өгөх буруу зүйл гэж үү? (инээв)
-Хэрэв та шоу бизнесийн ертөнцөд хөл тавиагүй бол юу хийж явах байсан бол?
-Үхэх байсан биз.
-Энэ хорвоог орхино гэж үү?
-Үгүй дээ. Дуучин болоогүй бол шоу бизнесийн ертөнцөд өөр ямар нэгэн алба эрхэлж байх байсан болов уу. Хүмүүс надаас иймэрхүү асуулт их асуух юм. Зарим нь “Та ганцаараа байхдаа юу өмсдөг вэ?”, “Та энгийн өмд ноосон цамц өмсөж үзсэн үү” гэж асуудаг. Энэ бүхнийг ажиглаад байхад шоу бизнесийн талаарх хүмүүсийн ойлголт үгүй болчихсон юм уу даа гэж бодогддог. Майкл гэхэд л шатсан мэт дүр эсгэж түргэний тэргээр эмнэлэгт хүргэгдэж байсан. Тэр олныг гайхашруулсан гялтганасан бээлийтэй гараа өргөж гайхуулдаг байсан. Энэ чинь л шоу бизнес шүү дээ.
-Та амжилтынхаа нууцыг гажиг байсны үр дүн гэдэг. Үүнийгээ тайлбарлаач. Таны бодлоор хүн бүр гажиг уу?
-Би сургуульд байхдаа л өөрийгөө бусдаас өөр, гажиг гэж боддог байсан. Надад бараг л найз нөхөд гэж байгаагүй. Цөөн хэдэн дотнын найзтай байлаа. Би бусадтай адил охин байгаагүй. Би өдөр бүр дэггүйтэн өөрийгөө баясгаж, бусадтай адил хувцаслахыг ч хүсдэггүй байсан. Бас охидоос илүү хөвгүүдтэй амархан ойлголцдог байлаа.
Тэгээд өөрийгөө гаж хэмээн оношилж, урлагаас өөр очих газаргүй гэж бодох болсон. Хэрэв би урлагийн хүн болчихвол фэнүүд минь миний хувцаслалтыг голохгүйгээр барахгүй дуурайж хувцаслах болно гэж боддог байсан.
-Хөгжмийн ертөнцөд хөл тавиад удаагүй байхдаа Та Мадоннаг санагдуулдаг байсан. Түүний тухай ямар бодолтой байдаг вэ?
-Тэр бол гайхалтай уран бүтээлч. Бас сайхан эмэгтэй. Бид шаргал, хар, хүрэн, цагаан гэх мэтээр үснийхээ өнгийг сольж, гей залуустай холбогддогоороо адилхан байж мэдэх юм. Түүнтэй адилхан гэх бас нэгэн шалтгаан бол ээж минь яг л Мадонна шиг. Би нас ахих тусам ээжтэйгээ адилхан болж байна. Тиймээс заримдаа Мадоннатай адилхан төрсөн нь миний буруу биш шүү дээ гэж хашгирмаар санагддаг.
-Та там эсвэл диваажин байдаг гэдэгт итгэдэг үү?
-Би үхсэнийхээ дараа диваажинд очно гэдэгтээ итгэдэг.
-Та “Poker Face” дуугаа өөрийнхөө бисексуал байдлын тухай өгүүлсэн гэсэн. Таны хувьд эрчүүд чухал уу, эмэгтэйчүүд чухал уу. Та гэрлэхийг хүсдэг үү?
-Би хайр дурлалын тухай асуудалд бусадтай л адил ханддаг. Одоохондоо надад фэнүүдээсээ өөр хүнд зарцуулах цаг хомс байна.
-Та хүүхэдтэй болохыг хүсдэг үү?
-Тийм ээ. Хэзээ нэгэн цагт хүүхэд гаргана. Гэхдээ хэвлий минь хүүхэд тээхэд бэлэн бус байна. Тиймээс үрийн зулай үнэрлэх өдөр их хол байна.

No comments:

Post a Comment