Monday, November 29, 2010

Оксана Григорьева: Нэг мэдэхэд л Мелийн хараат болчихсон


Нийтэд хэзээ ч дэлгэж байгаагүй хайр сэтгэлийнхээ харилцааны тухай жүжигчин Мел Гибсоны экс найз бүсгүй Оксана Григорьева дэлгэж байна. Тэд хүүхэд асран хүмүүжүүлэх эрхийн төлөө хүчтэй тулаан өрнүүлж, багагүй шуугиан дэгдээгээд амжсан. Урьд ньүүн шиг ширүүн маргаан өрнөж байгаагүй ч байж мэднэ. Мелийн өнөө хэр тайлбар хийхээс татгалздаг харилцааны тухай, яагаад Мелийг хайрлах болсноо ярихаар хатагтай Григорьева Ларри Кингийн нэвтрүүлэгт оролцжээ.
-Та хэрхэн Мел Гибсонтой танилцсан юм бэ? -Биднийг нэгэн найз маань танилцуулсан. Тэр ширээн дээр байсан нэрийн хуудсыг минь харж байгаад Мелийн утсан дээр миний утасны дугаарыг хадгалчихсан юм билээ. Түүнээс хэдэн долоо хоногийн дараа Мел залгасан.
-Та төгөлдөр хуурч байх аа? -Тийм ээ.
-Түүнтэй танилцаж байх үед та төгөлдөр хуур тоглож байсан юм уу? -Үгүй дээ. Бид хамтдаа хооллож байсан юм.
-Та түүний гэр бүлтэй гэдгийг нь мэдэж байсан уу? -Мэдэж байсан. Гэхдээ түүнийг утсаар ярьснаас хойш бид бараг есөн сар зүгээр тааралдаад л өнгөрдөг байсан. Тэгж тааралдах нь ч тоотой хэдхэн удаа байв. Энгийн танилын харилцаатай байсан гэж ойлгож болно.
-Тэгэхээр ямар ч янаг амрагийн харилцаа байгаагүй гэсэн үг үү? -Байгаагүй. Хожим нь тэр надад гэрлэлт нь аз жаргалтай байхаа больсоор олон жил болж байна гэж тайлбарласан. Бас надад дурласан гэдгээ ч хэлсэн.
-Танаас болоод нэгэн гэр бүл сарниж байгаа гэх сэтгэгдэл төрөөгүй юү? -Үгүй дээ. Тэдний харилцаа бүр хөндийрсөн байсан гэж Мел хэлсэн. Миний ойлгосноор бүр 2006 оноос хойш л тэд гэрлэлтээ цуцлуулахаар төлөвлөж байсан юм билээ.
-Тэгэхээр танд буруу зүйл хийсэн юм шиг санагдаагүй байх нь ээ? -Тэдний салалтад өөрийгөө буруутай гэж бодохгүй байна. Учир нь тэдний харилцаанд олон жилийн өмнө сэв суусан гэдгийг Мел надад дахин дахин тайлбарласан. Тэр бүр есөн сарын турш уйгагүй сэнхрүүлсэн шүү дээ.
-Та хүүтэй байх аа? -Тийм ээ. Хүү минь одоо 13 настай.
-Бас Мел та хоёр охинтой. -Охин минь ой хүрч байна.
-Та хоёрын дунд өрнөөд байгаа маргаан охиноо хэн нь асран халамжлах вэ гэдгээс үүдэлтэй гэж ойлгож байгаа. Зөв үү? -Охиноо асран хамгаалах эрхийн төлөө харагдах мэт боловч үнэндээ гэр бүлийн хүчирхийллээс болоод ингэтлээ ширүүн тэмцсэн юм. Гэр бүлийн хүчирхийллийн асуудлын тухайд ам хумхин өнгөрөх аргагүй шүү дээ. Хэрэв би энэ талаарх асуудлаар шүүхэд хандаагүй бол юу болох байсныг төсөөлөхийн аргагүй. Дэлхий дээр хэдэн зуун мянган эмэгтэйчүүд, хүүхдүүд гэр бүлийн хүчирхийллийн хохирогч болон зовж тарчилж байгаа хэр нь энэ тухайгаа бусдад хэлж, эрхээ хамгаалуулах боломж олдохгүй байгаа.
-Тэгэхээр өнөөдөр таны энд ирсэн шалтгаан тань ч энэ байх нь ээ? -Тийм ээ. Гэмт хэргийн шинжтэй энэ асуудлыг зүгээр л оддын хов жив мэт дурсаад өнгөрөхийнг би хүсээгүй юм. Үнэндээ бидний дунд түүнээс ч хэцүү асуудлаар маргаан үүсчихээд байгаа юм.
-Та Мел Гибсоны утсаар хашгичиж, заналхийлж байгааг дуу хураагчид хураан авсан байсан. Нөхцөл байдал яг ямар байсныг бидэнд яриач. -Энэ оны нэгдүгээр сарын 6-нд энэ явдал эхэлсэн юм. Охиноо тэврэн зогсож байтал Мел над руу уурлаж, хашгичиж эхэлсэн.
-Та хоёр хаана байсан юм бэ? -Түүний гэрт. Түүнийг галзуу хүн шиг л над руу дайрч эхлэхэд нь би хүүгийнхээ өрөө рүү очиж, хүүгээ орны цаагуур нуугаад өөрөө өрөөний голд зогссон. Гэтэл Мел араас ирээд…
-Таныг цохисон. -Хоёр удаа цохисон.
-Хүүгийн тань өмнө үү? -Тийм ээ. Хүүгийн минь өмнө. -Тэр согтуу байсан юм уу?
-Үгүй ээ. Тэр эрүүл байсан.
-Тэгээд та цагдаагийн газар руу залгаад л энэ тухай хэлчихэж болоогүй юм уу? -Тэр намайг цохиж, хоолойг минь боож, сүүлд нь бүр буу тулгасан. Тиймээс би тэр даруй хүүхдүүдээ аваад зугтсан юм. Харин маргааш нь тэр уучлал гуйн, дахин ганцхан боломж олгооч гээд араас ирсэн. Үнэхээр буруугаа ойлгож, чин сэтгэлээсээ уучлалт гуйж байсан тул ганцхан удаа уучилж, бүхнийг нуугаад өнгөрөөе гэж шийдсэн юм.
-Тэгэхээр та гомдол гаргаагүй байх нь ээ? -Гаргаагүй. Түүнд итгэж байсан учир нуухаар шийдсэн юм. Ганцхан удаа боломж олгооч гэж гуйхад хэн ч үгүй гэж хэлж чаддаггүй шүү дээ.
-Тэгээд яагаад утсаар заналхийлсэн юм бэ? -Тэр над руу хоёрдугаар сарын 18-ны орой залгасан.
-Уурласан шалтгаан нь юу байсан бэ? -Би түүнийг орхиод явсан юм. Түүнд л уурласан байсан.
-Эхний удаад уурлаж, гар хүрэхэд нь та уучилж, буцаад очсон гэсэн байх аа. -Түүнийг хоёр ч удаа цохиж, миний хоолойг боосон хэдий ч би өршөөж, гэрт нь буцаж очсон юм. Тэр үед би тэмцэх нь байтугай өөрийгөө хамгаалах гэж ч оролдоогүй. Зөвхөн охин Лусиягаа л хамгаалахыг хичээж байсан. Энэ бүхнийг хүү маань гэрчилнэ. Тэгээд биднийг дээврийн өрөө рүү зугттал тэр буу гаргаж ирээд над руу тулган, орилж хашгачиж эхэлсэн. Харин тэр үед нь би хүүгээ машинд сууж бай гэж хэлээд нэгдүгээр сарын 6-нд зугтсан юм. Тэр явдлын дараа Мел өдөр бүр л уучлалт гуйдаг болсон.
-Тэгээд юу дахин салахад хүргэсэн юм бэ? -Тэр хоёрдугаар сарын 18-нд дахиад л өөрийгөө хянаж чадахаа больсон. Хардалтаас л болсон байх.
-Тэр таны өөр хүнтэй уулздаг гэж сэжиглэж байсан юм уу? -Үгүй ээ. Тэр Лусияд зориулсан баярын сүлд мод авчирсан залуустай намайг хардсан байх.
-Баярын сүлд мод гэнэ ээ? -Тийм ээ. Тэр өдөр бид Лусиядаа зориулан баяр тэмдэглэхээр төлөвлөж байсан юм.
-Орос заншил юм уу? -Үгүй ээ. Тэр бол Мелийн бодож олсон санаа.
-Түүний заналхийлсэн яриаг та хэрхэн хальсанд буулган авсан юм бэ? -Хоёрдугаар сарын 18-нд яг л өмнөхтэй адил явдал давтагдсан учир бид дахиад л гэрээсээ зугтаасан. Тийм аюултай орчинд хүүхдүүдээ байлгах нь хэтэрхий эрсдэлтэй санагдсан юм. тэр зөвхөн намайг зовоох биш, охиноо ч гэмтээчих гээд байсан. Тиймээс би ээж рүүгээ утасдан сэрээж, түүнээс салах бодолтой байгаагаа хэлсэн. Тэр даруй л ээж минь намайг дэмжсэн. Учир нь тэр ч бас гэр бүлийн хүчирхийлэл ямар байдгийг биеэр амссан юм.
-Тэгээд л Мел тань руу залгаж эхэлсэн үү? -Намайг явсан даруйд л тэр араас залган, элдвээр харааж намайг зовоох болсон.
-Тэгээд та яриаг нь дуу хураагчид буулгахаар шийдсэн байх нь. -Үгүй дээ. Тэр бүр 08.00 цагаас эхлээд л над руу залгасан. Харин би яриаг нь 11.00 цагт бичсэн. Эхлээд би түүний туслах руу залгаж, Мелийг тайвшруулахыг хүссэн. Сэтгэл зүйчид хандаж, түүнийг тайвшруулахыг ч зөвлөсөн. Учир нь миний дурлаж, хайрласан хүн тэр биш байсан. Сэтгэл санааны хямрал ч юм уу, сэтгэл зүйн ямар нэг өвчнөөс болоод л энэ бүх уур бухимдал үүссэн гэдэг нь эргэлзээгүй.
-Оксана та яагаад түүний яриаг бичих болсон юм бэ? -Тэр мөчөөс эхлэн дахин түүнтэй амьдрахгүй гэж шийдсэн учир хэдхэн хором яриаг нь бичсэн. Тэгээд ч энэ бүхний дараа…
-Тэр таныг ална хэмээн сүрдүүлсэн. -Тийм ээ. Тэр тэгж хэлсэн. Энэ бичлэгт ямар ч засвар ороогүй.
-Хэрэв таныг хороочихсон бол дэлхий нийтээр таны үхэлд хэн буруутайг мэдээсэй гэж хүссэн юм уу? -Ээж минь л охиныг нь хороосон гэмтэн хэн болохыг мэдээсэй гэж хүссэн. Учир нь тэр ч бас гэр бүлийн хүчирхийлэлд өртөж байсан. Түүнээс гадна бас нэгэн хачирхалтай гэмээр шалтгаан бий. Гэр бүлийн хүчирхийлэлд өртөгчдийн дийлэнх хувь нь хэрэгтний үйлдлийг нуун дарагдуулахыг хичээдэг. Би ч бас түүний үйлдлийг нийтэд зарлалгүй, зөвхөн өөрт нь ойлгуулъя гэж бодсон. Хожим бичлэгийг нь сонсгоод уурласан үедээ ямар аймшигтай авир гаргадгийг нь ойлгуулъя гэж бодсон юм.
-Тэгээд бичлэг хэрхэн бусдын гарт очсон юм бэ? -Энэ талаар надад ямар нэгэ санаа байгаагүй ээ.
-Гэхдээ хуурцаг танд байгаа биз дээ? -Үгүй ээ, хуульчид минь бий.
-Мел тан руу дахин дахин залгасан юм уу? -Тэр 20.00 цагаас 03.00 хүртэл тав, арван минут тутамд л залгаж байсан.
-Бичлэг нь их сайн юм аа? -Тийм ч сайн биш шүү дээ.
-Надад бол сайн юм шиг л санагдлаа. Та гэртээ дуу хураадаг утасны аппараттай юм уу? -Үгүй ээ. “iPhone”-оор бичсэн юм.
-Бичлэг нийтэд цацагдсан талаар та хэдийд мэдсэн бэ? -Би сайн санахгүй байна. Хэн нэгэн над руу залгаж хэлсэн шиг санагдаж байна.
-Энэ мэдээ таныг цочирдуулсан уу? -Тэгэлгүй яах вэ.
-Энэ талаар телевизүүдийн мэдээллийн нэвтрүүлгээр хангалттай олон удаа гарсан. Та зурагтаар үзээгүй юм уу? -Хуульч маань над руу залгаж хэлсэн юм байна. Тэр тухай сонсоод би их гайхсан.
-Харин энэ талаар би огт өөр яриа сонссон. Ноён Гибсоны араншинг та тун сайн мэддэгээр барахгүй шүүх танхимд ашиглахаар зориуд бичлэг хийсэн гэх яриа байдаг юм билээ. Танд энэ яриаг цаасанд буулгасан хувилбар бий юү? -Та надаар тоглоод байна уу?
-Үгүй дээ. Хүмүүсийн тэгж ярьж байсныг л дамжуулж байна. -Байхгүй ээ.
-Та яагаад тэднийд буцаж очсон юм бэ? -Тэр миний алдаа байсан. Би түүнд итгэж, сүүлчийн боломж олгосон минь буруудсан. Тэр уйлаад л, өвдөг дээрээ сөхрөн сууж байгаад уучлалт гуйсан учир би зөвшөөрөхгүй байж чадаагүй юм.

No comments:

Post a Comment