Monday, January 3, 2011

Кристина Агулера: Бие минь хүнийх юм шиг санагддаг байж билээ


Саяхан л хөгжмийн ертөнцийн шинэ үеийнхний гол төлөөлөгчдийн нэг хэмээгдэж явсан Кристина Агулера гэр бүлийн амьдрал зохион, үрийн зулай үнэрлэж хэсэгтээ л уран бүтээлээсээ хөндийрсөн ч хөгжмийн сонирхогчдын анхаарлын төвөөс огтхон ч холдоогүй. Шинэ уран бүтээлийг нь шимтэн хүлээж суусан шүтэн бишрэгчид нь хувийн амьдралынх нь өөрчлөлтийнх нь тухай ч багагүй сонирхож байсан тул дуучны хувийн амьдрал, гэрлэлт, ээж болсон тухай нь Космополитан сэтгүүлийн сурвалжлагч ярилцжээ.
“Уучлаарай, асуултаа дахиад тавь даа” хэмээн яриагаа эхэлсэн Кристина хундагатай оргилуун дарсаа шимсэнээ “Би эрчүүдийн талаар ярихгүй шүү” гэх нь тэр. Өдгөө 29 настай поп одоос ийм үг сонсоно хэмээн төсөөлөөгүй суусан би гэнэтийн энэ ярианд цочирдох нь тэр. Тачаангуй бүжгээрээ охидыг бишрүүлж, өөртөө итгэлтэй, дур булаам төрхөөрөө үеийнхнээ атаархуулж явсан түүнийг эрчүүдийн тухай ярианд тавгүйрхэж, эмэгтэйчүүдийн тухай бол илэн далангуй хуучлахаас ч буцдаггүй нэгэн хэмээн хэн санах билээ. Тэр ч байтугай өнгөрөгч онд тэр “Нүцгэн эмэгтэй хүн эр хүнээс илүү тачаангуй харагддаг” гэж хэлж шуугиан тарьж байсан удаатай.
Харин энэ удаа тэр нэлээд цааргалсны эцэст “Заримдаа эрчүүдэд өөрсдөөс нь илүү тэвчээртэй, ухаантай хүүхнүүдийн зөвлөгөө хэрэг болдог. Тиймээс би эрэгтэй найзууддаа зөвлөгөө өгөх дуртай. Харин надад зөвлөгөө хэрэг болсон үед би хэнд ханддаг гээч. Гей найзууддаа. Тэд яг л хүүхнүүдтэй адилхан бэрхшээл туулдаг болохоор биднийг илүү сайн ойлгодог” гэж ярив. Түүнчлэн тэр өнгөрсөн хугацаанд гэрлэлт, хайр дурлал, эрчүүд болон сексийн тухай юу сурсанаа ч нуугаагүй.

Хамгийн дур булаам байдал бол өөртөө итгэлтэй байх
“Өөртөө итгэлтэй, хүсэл зорилготой, урам зоригтой байх... Миний бодлоор эдгээр нь эмэгтэй хүнийг хамгийн дур булаам болгодог зүйлс. Мэдээж бас дахин давтагдашгүй онцгой, өөрийнхөөрөө хэрнээ бие даасан байх нь хайр дурлалын харилцаанд амжилт гаргагчдын гол түлхүүр.

Гэрлэлт юуг ч өөрчилдөггүй
“Гэрлэлт хосуудыг нэгтгэж, харилцааг илүү албан ёсны болгодог. Гэхдээ юуг ч өөрчилдөггүй. Ялангуяа ажлаа тэр хэвээр авч үлдэхийг бидний хэн хэн нь хүсэж байсан. Тиймээс ч гэрлэснийхээ дараа нэг жилийн хугацаанд бүл нэмэх асуудлыг түр хойш тавьсан юм” хэмээн гэрлэлтийнхээ тухай ярьсан тэрбээр “Бид гэрлээд таван жил болсон. Энэ хугацаанд нууц бол гэрлэлтийн дараа ч харилцааг сонирхолтой байлгах гол зэвсэг гэдгийг ухаарсан. Бие биедээ гэнэтийн бэлэг барина гэдэг ч бас гайхалтай эмчилгээ болдог юм билээ. Би угаалгын өрөөнийхөө толин дээр уруулын будгаар хайртай гэдгээ илэрхийлсэн бяцхан зурвас үлдээдэг байсан. Нөхөр маань өглөө босоод хамгийн түрүүнд шүршүүрт ордог. Харин шүршүүрт орохын өмнө миний зурвасыг уншаад өдөржин сэтгэл өөдрөг явдаг байлаа. Иймэрхүү бяцхан бэлэг харилцааг хөгжилтэй болгож, насыг нь уртасгадаг” гэж нэмж өгүүллээ.

Жижигхэн боловч хамгийн нөлөө бүхий эмчилгээ нь романтик байдал “Хамтдаа хөгжиж, өсөж дэвшинэ гэдэг хайр сэтгэлийн харилцааны хувьд чухал хүчин зүйл. Энэ хамтдаа цагийг өнгөрөөх, бас биенээ илүү таньж мэдэх боломж олгодог. Ингэхдээ бас хайртдаа өөрийн гэсэн орон зайг нь үлдээж, өөрөөрөө байх боломж олгоорой. Нөхөр бид хоёр их романтик хүмүүс. Толгой өндийх завгүй ажилтай үед нөхөр минь дэрэн доогуур “Чи минь ажилсаг ээж шүү. Бүхнийг амжуулчихдаг чамаараа би чинь бахархдаг” гэсэн зурвас үлдээж, надад урам хайрладаг”

Эрчүүд төсөөлөн бодох чадвар сайтай “Эрчүүд биднийг ямар үед хамгийн дур булаам гэж боддог гээч. Тэд төсөөлөн бодох чадвар сайтай учир хайртай бүсгүйгээ нүцгэн байхад нь харахыг чухалчилдаггүй. Харин ч эсрэгээрээ жижигхэн зүйлээс ургуулан цааш төсөөлөн бодож, хайртынхаа дур булаам бүхнийг олоод харчихдаг.
Харин би өөрийгөө хөөстэй ус дүүргэсэн угаалгын онгоц руу явж байхдаа л хамгийн дур булаам харагддаг гэж боддог. Харин хөл хүнд болсноосоо хойш дур булаам харагдаж байгаа эсэхдээ анхаарал хандуулахаа больсон. Надад түүнээс илүү эрч хүч, урам зориг л мэдрэгдэх болсон. Бие минь минийх биш, хүнийх юм шиг санагддаг байж билээ.”

Гей залуус хамгийн сайн зөвлөгчид байдаг “Найзуудын минь тал нь эрэгтэй хүмүүс. Тиймээс ч эрэгтэй найзуудтайгаа үзэл бодлоо хуваалцаж, тэдэнд зөвлөгөө өгөх нь надад илүүтэй таалагддаг. Харин хамгийн сайн зөвлөгч хэн бэ гэвэл би эргэлзэлгүй гей залуус гэж хариулна. Ялангуяа сексийн талаарх зөвлөгөөг тэднээс илүү өгдөг хүн үгүй гэж бардам хэлж чадна. Хүүхнүүдтэй санал бодлоо хуваалцахад сэтгэл багагүй хөдөлж, чин сэтгэлээсээ ярилцдаг бол эрчүүдтэй ярилцах уйтгартай байдаг гэж хүмүүс ярьдаг. Харин миний хувьд эрчүүд ч, эмэгтэйчүүд ч сайн сонсогч, ярилцлагч болдог.

Хүүхнүүд эв нэгдэлтэй байвал их зүйлд хүрнэ “Нөхөртөө хууртагдсан бүсгүйчүүд хамаг бурууг нууц амрагт нь тохдогийг би хүлээн зөвшөөрдөггүй. Ийм тохиолдолд бид харин ч эрчүүдийг буруутгаж, эмэгтэйчүүдээ өмөөрөх учиртай. Бид бие биенээ илүү сайн мэддэг болохоор тэр. Хэрхэн сэтгэл хөдөлж, юу мэдэрдгийг нь эрчүүдээс илүү сайн ойлгодог хэрнээ алдааг нь уучилж чаддаггүй нь гайхалтай”

Муу залуус хэнд ч хэрэггүй “Хэрэв цаг хугацаагаар аялж болдогсон бол би 16 настай Кристина дээр очиж, “Муу залуус хэнд ч хэрэгггүй” гэж зөвлөх байсан. Хүүгээ өсвөр насанд хүрэхэд нь би бурхандаа охинтой биш, хүүтэй болгож өгсөнд нь талархах байх. Учир нь өсвөр насны охидод хөвгүүдээс халамж анхаарал хэрэгтэй болдог.”

No comments:

Post a Comment