Monday, March 14, 2011

Хью Хефнер: Нас бол ердөө л тоо


“Playboy”-г үндэслэгчийн сүй тавьсан тухай мэдээлэл зуу зуун хэвлэл, цахим хуудаснаа нийтлэгдаж, телевиз, радиогийн мэдээллийн хөтөлбөрөөр ч дурсагдаад амжсан. Өдгөө 85 настай Хью Хефнерийг дахин хэн нэгэнтэй гэрлэхгүй хэмээн таамаглаж байсан олон мянган хүнийг гайхашруулсан эл мэдээллийнхээ дараахан тэрбээр Пирс Морганы нэвтрүүлэгт сүйт бүсгүй Кристал Харристайгаа хамт зочилсон юм.
-Ердөө л ганцхан өдөр Хью Хефнер шиг амьдрахсан гэж мөрөөддөггүй эр хүн энэ хорвоо дээр үгүй биз. -Олонх хүмүүс Хью Хефнерийн тухай бүхнийг мэднэ гэж боддог. Үнэндээ тэр нь дэндүү өрөөсгөл бодол байдаг юм.
-Тэр өдгөө 85 нас хүрч байгаа ч “Playboy”-ийн зугаа цэнгэл хөөсөн залуу хэвээр л байна. -Нас бол ердөө л тоо юм.
-Хью Хефнерийн энэ амьдралаасаа хэзээ ч залхахгүй байх. Гэхдээ л тэр зугаа цэнгэл биш, гэр бүлийн амьдралд гурав дахь удаагаа анхаарал хандуулахаар шийджээ. Түүний сүйт бүсгүй Кристал Харрис 24 настай. -Амьдрах ямар сайхан гээч.
-Манай өнөөдрийн онцгой зочин бол Рью Хефнер. Хью би таныг хэрхэн дуудах вэ. Хью гэх үү, эсвэл Хеф гэсэн нь дээр үү? -Хеф.
-“Playboy” дэлхийн өнцөг булан бүрт худалдаалагдаж байгаа юу? -Тийм ээ.
-Хятадад ч бас уу? -БНХАУ дахь хамгийн нэр хүндтэй брэндүүдийн нэг нь “Playboy”. Одоохондоо сэтгүүл гаргах эрх олгоогүй байгаа. Гэхдээ эрэгтэйчүүдийн хувцасны хамгийн нэр хүндтэй брэнд нь манайх. Тус улсад 200 гаруй манай нэрийн дэлгүүр бий.
-Саяхан Шанхайд очиход залуус нь их чөлөөтэй сэтгэлгээтэй болсон нь ажиглагдсан. Тэд цахим сүлжээ ашиглан танай сэтгүүлийн тухай мэдээлэл авдаг юм билээ. “Playboy” сэтгүүл худалдах зөвшөөрөл өгөхгүй байгаа нь ардчилсан нийгэмд шилжээгүйтэй нь холбоотой болов уу. Таны бодлоор “Playboy” сэтгүүл борлуулах эрх авахад хамгийн бэрхшээлтэй улс аль нь вэ? -Мэдэхгүй юм даа. Гэхдээ миний таамаглаж буйгаар лалын шашинт зарим орнуудад л хамгийн сүүлд сэтгүүлээ борлуулах эрхийг надад олгох байх. Гэхдээ өнөөдөр дэлхийн өнцөг булан бүрт холбоо харилцаа нээлттэй болсон байна. Тиймээс хүссэн мэдээллээ олж авах эрх чөлөөг хааж боодог цаг тун удахгүй түүх болон үлдэх болно.
-Манай студид Хью Хефнерийн сүйт бүсгүй Кристал Харрис хүрэлцэн ирлээ. Юуны түрүүнд би түүнээс яагаад Хефтэй гэрлэхийг хүссэн юм бэ гэж асуумаар байна. Хеф харин та өөрийгөө Кристалтай гэрлэх боломжтой гэж бодож байна уу? Хефнер: Боломжтой. Би хамгийн сайхан бүхнээ хамгийн сүүлд харуулах гээд хадгалчихсан байгаа. (инээв)
-Та бараг бүх үндэстний бүсгүйчүүдтэй хамт амьдарч үзсэн байх. Яагаад заавал Кристалыг сонгосон юм бэ? Хефнер: Энэ бол хувь төөрөг. Би энэ бүхнийг урьдаас төлөвлөөгүй. Вуди Аллен нэгэн кинондоо “Гэрлэлт бол итгэл найдварын мөхөл юм” хэмээсэн байдаг. Би өмнө нь хоёр ч удаа гэрлэж байсан. Гэхдээ алинд нь ч аз таараагүй. Харин энэ удаагийн хайр сэтгэлийн харилцаа маань намайг багагүй өөрчилснийг та сайн мэдэх байх. Би Кристалтай хоёр жил гаруй хамт амьдарч байна. Түүнээс өөр хүнтэй байхдаа би ийм амар амгаланг амсаж байсангүй. Үүнээс илүү сайхан зүйл хорвоод бий гэж үү.
-Та хуримын өдрөө товлосон уу? Харрис: Би түүнд хэлж болох уу?
Хефнер: Тэгэлгүй яах вэ.
Харрис: Бид ирэх зургадугаар сарын 18-нд гэрлэхээр товлосон.
-Хуримын ёслол танай харшид болох уу? Хефнер: Тийм ээ. Playboy харшид болно. Гэхдээ ойр дотнын цөөн хүмүүсээ л хуримын ёслолдлл урихаар төлөвлөж байна.
Харрис: Их хөгжилтэй байх болно гэж бодож байгаа шүү. Хеф өмнө нь харшийн өмнөх талбайд хуримаа хийж байсан юм. Тиймээс бид байшингийнхаа арын талбайд хийхээр шийдсэн.
-Та гэрлэх саналаа хэрхэн тавьсан бэ, Хеф? Хефнер: Би зул сарын баярын үдэш түүнд гэрлэх санал тавьсан. Гацуурын дор тавьсан хайрцагтай бэлгэн дунд би сүйн бөгжтэй жижигхэн хайрцгаа нуучихсан юм. Кристал лусын дагина Ариелд их хайртай. Тиймээс хайрцгаа түүнийг зурагтай цаасаар боочихсон байсан.
Харрис: Тийм ээ. Гэхдээ хайрцгаа Хеф өөрөө надад өгсөн. Дотор нь хөгжимт хайрцаг байгааг урьдаас тааварлаж байлаа. Гэхдээ дотор нь бөгж нуусан байсныг огт гадарлаагүй. Хөгжимт хайрцагнаас бөгж гарч ирмэгц Хеф “Таарна байх гэж найдаж байна” гэхээс өөр юу ч хэлээгүй. Харамсалтай нь бөгж томдсон л доо. (инээв)
-Харваас илт байна. Хефнер: Намайг тэгж хэлмэгц Кристал нулимс асгаруулж эхэлсэн.
-Энэ сайхан яриаг тань тасалдуулж байгааг минь уучлаарай. Хатагтай Харрис та яагаад 80 хол давсан хүнтэй гэрлэхийг хүсээд байгаа юм бэ? Харрис: Би Хефт хайртай. Тэр миний амьдралдаа учирч байсан эрчүүдээс хамгийн найрсаг, эелдэг нь. Бид хамтдаа байхдаа тун хөгжилтай байдаг. Энэ л хамгийн чухал нь.
Хефнер: Магадгүй чи залуу болохоор миний хэлсэн үгний учрыг сайн ойлгохгүй байгаа байх л даа. Би өмнө нь хэлж байсан шүү дээ. Нас бол ердөө л тоо.
-Залуухан бүсгүйчүүдтэй хамт амьдрах нь таныг залуужуулдаг юм уу? Хефнер: Би л хувьдаа тэгж боддог. Амьд байгаагаа ийм үед л илүүтэй мэдэрдэг шүү дээ.
-Хеф та түүнд үнэнч байж чадна гэж бодож байна уу? Хефнер: Би үнэнч хүн шүү дээ. Хэдийгээр сүүлийн гэрлэлт маань бүтэлгүйтсэн ч би эхнэрээ огт хуураагүй юм шүү.
-Тэгээд танай харшийн бусад бүсгүйчүүд яах вэ? Хефнер: Тэд амралтын өдрүүдэд зочилж ирсээр байх болно.
-Гэхдээ урьдынх шигээ тэдэнд бүх зүйл нээлттэй биш байна биз дээ? Харрис: Мэдээж тэд унтлагын өрөөнд орохгүй. (инээв)
-Үнэн үү, Хеф? Хефнер: Зөвхөн Кристалыг урьсан тохиолдолд л зөвшөөрнө.
-Харин Кристал та түүнийг өөрөөс тань өөр хүнтэй загас наадуулахгүй гэдэгт итгэлтэй байна уу? Харрис: Би юу гэж хариулахаа ч мэдэхгүй байна.
-Үүнийг чинь л би хэлээд байгаа юм шүү дээ. Харрис: Гэхдээ бид хуучинсаг үзэлтэй хүмүүс биш.
Хефнер: Би хэзээ ч түүнийг араар нь тавихгүй.
-Та учирч байсан хүүхнүүдээ тоолдог уу? Хефнер: Их олон жилийн өмнөөс тоолохоор больсон.
-Яг хэд хүрээд тоолохоор больсон бэ? Хефнер: Би сайн санахгүй байна. Гэхдээ тухайн үед тооноос илүү харилцаа чухал гэдгийг ухаарсан. Тэгээд л тоолохоо больсон.
-Таны амьдралд сексээс илүү чухал зүйл бий юү? Хефнер: Мэдээж байгаа.
-Жишээлбэл… Хефнер: Хайр, нөхөрлөл.
-Гэхдээ би таныг огт өөр зүйлийн тухай ярьж байсныг тань санаж байна. Хефнер: Мэдээж бас мөнгө чухал. Ялангуяа ямар ч мөнгөгүй болсон үед түүн шиг чухал зүйл үгүй. Харин таашаал авч чадаагүй үед би хамгийн чухал зүйлсийн жагсаалтын нэгдүгээрт сексийг дурдах болно.
-Бүсгүйчүүд Хефнерийг бүх цаг үеийн хамгийн гайхалтай амраг гэж боддог. Харин та түүнтэй хамт амьдарч байгаагийн хувьд хэрхэн тодорхойлох вэ? Харрис: Бидний юу хийж байгаагаас үл хамааран хамтдаа байх хором мөч бүртээ аз жаргалтай байж чаддаг.
-Хеф та Мэрилин Монрог таньдаг байсан уу? Хефнер: Тэр дүүтэй минь хамт жүжгийн дугуйланд явдаг байсан. Гэхдээ би түүнтэй хэзээ ч уулзаж байгаагүй. Нэг удаа л утсаар ярьсан. Харамсалтай нь тэр намайг нэрд гарахаас өмнө өнгөрчихсөн.
-Хефнерийн нэг өдөр хэрхэн өнгөрдөг вэ. Гэрлэсний дараа өдрийн хуваарь тань өөрчлөгдөх болов уу? Хефнер: Өдрийн хуваариа их нарийн гаргадаг. Та мэдэх байх, би үд болох үед босож, сэтгүүлээ редакторладаг.
Харрис: Тэр ажлын өдрүүдэд оффистоо байдаг.
Хефнер: Тэгээд өдөр нь ярилцлага өгнө.
-“Playboy”-оор овоглосон брэнд цөөнгүй. Та бүгдийг нь өөрөө үндэслэсэн үү? Хефнер: Үгүй дээ. Гэхдээ л бусадтай харьцуулахад “хувийн” гэж хэлж болохуйц шүү. Би ийм ертөнц байгуулахыг бүр хүүхэд байхаасаа л мөрөөдсөн.

No comments:

Post a Comment