Monday, April 4, 2011

Чарли Шин: Амьдралын минь сүүлчийн мөч эмнэлэгт өнгөрөх вий


Сүүлийн үед шар хэвлэлийн хуудаснаас салахаа больсон жүжигчин Чарли Шиний нэр үргэлж таагүйгээр дурсагдаж байгаагүйг инээдмийн кино сонирхогчид сайн мэднэ. Түүнд эхнэр Денис Ричардстайгаа хамт улаан хивсний ёслолын хамгийн хүндтэй зочид, кино наадмуудын гол баатар болж явсан үе бий. Тиймээс ч сүүлийн үед хар тамхи, архинд донтож, ажлаасаа халагдан, нэр хүнд нь өдрөөс өдөрт унаж байгаа түүнийг дотроо юу бодож явааг мэдэхийг хүссэн хүн цөөнгүй. Тэрбээр энэ тухай ярихаар Пирс Морганы нэвтрүүлэгт оролцжээ.
-Та чухам ямар шалтгаанаар манай нэвтрүүлэгт оролцох болсноо сонирхуулаач. -Нэвтрүүлэгтээ урьсанд тань талархаж байгаагаа юуны өмнө хэлье.
-Та энэ ярилцлагаараа дамжуулан үзэгчдэд юу хэлэхийг хүссэн юм бэ? -Юуны өмнө надтай хэрхэн танилцсан тухайгаа үзэгчдэд ярьвал илүү сонирхолтой байх болов уу.
-Бид 1990-ээд оны эхээр танилцсан байх аа? -Тийм ээ.
-Колорадогийн Аспен хотод танилцсан. Та “Planet Hollywood” зоогийн газар сууж байсан. Хүн бүр л танаас ярилцлага авахыг мөрөөдөж байсан тэр үед би ч бас тантай ярилцахыг тун их хүсэж байлаа. Харин та тун завгүй яваагаа тайлбарлаад ярилцлага өгөхөөс татгалзсан. -Яг үнэн.
-Харин би тэр үед “Хэрэв та надтай уулзаж ярилцвал насаараа танд талархах болно. Таны хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдэд өгсөн ярилцлага бүрийг би уншиж, үздэг” гэж байсан. -Тэгсэн.
-Хүмүүсийн хандлага таны нэвтрүүлэг болон хувийн амьдралд тань нөлөөлж байна уу? -Нөлөөлөх л юм даа.
-Би таны хүссэн сэдвээр ярилцана. Гэхдээ галзуу хүн шиг зүйл ярихаас аль болох зайлсхиймээр байна. -Тэгэлгүй яах вэ. Би ямар ч ухаангүй үйлдэл хийхгүй. Та санаа зовох хэрэггүй. Хэвлэл мэдээллийн салбарт цунами болж байна. Би тэр талаар л ярих гэж энд ирсэн юм. Харин би тэр цунамигаас зугтан, амьд мэнд үлдэх гэж хичээж буй сурфингийн тавцангаас зуурсан жирийн л нэг этгээд. Гэхдээ би хийсэн бүхнээ цагаатгаж, өөрийгөө өмөөрөх гэсэн юм биш. Аймшигтай алдаа гаргасан гэдгээ би мэднэ. Түүнийхээ үр дүнд албадан эмчилгээнд явж, бусдаас шүүмжлэл сонсон, нэвтрүүлэг маань зогсоод байна. Хүмүүс бодит үнэнийг миний амнаас сонсох хэрэгтэй байх гэж бодлоо. Тиймээс л танай нэвтрүүлэгт оролцохоор шийдсэн хэрэг. Энэ бүхэн эхэлснээс хойш би хором мөч бүрт үхэж байх шиг санагдах боллоо. -Үйл ажиллагаа нь хэвийн үргэлжилж байгаа нэвтрүүлэг гэнэтхэн хаагдана гэдэг Холливудад тийм ч түгээмэл тохиолдол биш.
-Тийм ээ.
-Нэг бол рэйтинг нь унахад, эсвэл тодорхой үр дүнд хүрч, үзэгчдийн сонирхолд нийцэхгүй байх үед л хаагддаг. -Тэр үнэн.
-Харин таны хувьд байдал тэс өөр. Та тоглоомын сүүлийн шатанд хүрчихсэн байсан. Саяхныг хүртэл та Америк төдийгүй дэлхийн хамгийн үнэ цэнэтэй жүжигчин байсан. Тэгэхээр CBS сувгаар цацагддаг нэвтрүүлэг тань хаагдах бодитой шалтгаан үгүй мэт санагдах юм. -Тэднийг яагаад ийм шийдвэр гаргасныг нь би одоо ч сайн ойлгодоггүй. Тэр өдөр мягмар гариг байсан санагдана. Хэдийгээр нэвтрүүлэг төлөвлөснөөс жаахан гажсан ч боловч тийм ч муу болоогүй. Мэдээж би гайхалтай сайхан болсон гэж хэлэхгүй л дээ. Гэхдээ үзэгчдийг хөгжөөж чадаж л байсан. Хэрэв та сонирхогч бол ажлаа бүрэн гүйцэт хийж чадахгүй, текстээ үзэгчдэд хүргэж чадахгүй, хошин урлагт хүч сорино гэдэг бүр ч бүтэшгүй зүйл гэж урлагийнхан ярьдаг. Энэ чинь хөлбөмбөг, эсвэл сагсан бөмбөгийн тоглоомоос тэс өөр шүү дээ. Харин би үүнийг чадсан. Тэгэхээр хэргийн учир энд байхгүй гэсэн үг. Мягмар гаригийн нэвтрүүлэг дуусмагц телевизийнхэн надтай уулзаж, нэвтрүүлгээ хаахыг сануулсан. Хэдийгээр би “За, би ойлголоо” гэж хэлсэн боловч, энэ өөрчлөлтөд бэлэн биш байгааг та одоо ч харж байгаа байх.
-Таны хувийн амьдрал тун замбараагүй байгааг үзэгчид сайн мэднэ. Энэ байдал ажилд тань нөлөөлсөн юм биш биз. Та зураг авахуулах цагаасаа хоцорч, хамтрагчдаа бухимдуулж байсан удаатай юу? -Нэг бус удаа хоцорч байсан. Гэхдээ шууд нэвтрүүлэг бус бэлтгэл сургуулилалтын үеэр. Би хэзээ ч ямар ч студи продакшнд бэлдэж амжаагүй нэвтрүүлгээ нөхүүлэхээр мөнгө төлж, хариуцлага алдаж байгаагүй. Нэг ч удаа нэвтрүүлгийнхээ дугаарыг өнжүүлээгүй. Тэр чинь мөнгө шүү дээ.
Би долоо хоногт хоёр удаа төлбөртэй цагаар нэвтрүүлгээ цацдаг. Хүндэтгэх шалтгаантайгаар цаг хугацааг нь урагшлуулж, хойшлуулж байсан тохиолдол бий. Өнгөрсөн хугацаанд би нийт 177 дугаар нэвтрүүлсэн байна. Харин намайг телевизийнхэн хэтэрхий их турж бас цайрч байна гэж шүүмжлэх болсон. Үнэндээ жилийн өмнө би жаахан хавантай байсан хэрэг. Арьсны өнгө ч цайваро байснаа борлосон гэсэн.
-Би таныг их сайн бизнесмэн гэж боддог. -Би тэрийг харин сайн мэдэхгүй шүү.
-Та их ашиг олдог байсныг би санаж байна. Өдөрт 1.8 сая долларын ашиг олоход ямар санагддаг байв? -Харамсалтай нь түүнийгээ ер хадгалаагүй.
-Та түүнийгээ үрэхдээ Чарли гэж хэн бэ гэдгээ харуулсан. -Хадгалахгүйгээр.
-Та бизнесийнхээ тухай бидэнд яриач. -Бид “Gillette”, “Target”, “Wal-Mart”, “Volvo”-той хамтарч ажиллаж байсан.
-Тэгээд яагаад ийм байдалд орчихов оо? -Мэдэхгүй юм даа. Магадгүй хариултыг нь та надаас илүү сайн мэдэж байгаа биз.
-Энэ бүхний эцэст та хар тамхи, архинд донтох болсондоо өөрийгөө огт буруутгахгүй байх шиг. -Үгүй дээ. Би үүнийг бодож, өөрийгөө зэмлэж байгаа. Амьдралын минь сүүлийн мөч эмнэлэгт өнгөрөх вий гэж бодогдох болсон.
-Тагадгүй та рок хамтлагийн дуучин байсан бол хэн ч таныг буруутгахгүй байх. Тэднийг хар тамхигүйгээр төсөөлөхийн аргагүй мэт ойлголт хүмүүст хэвшчихэж. -Тийм шүү.
-Хэрэв та Мик Жаггер, Кэйт Ричардс шиг рок од байсан бол хар тамхинд донтох болсны чинь төлөө хэн ч таныг нүд үзүүрлэхгүй байх байсан. -Яг үнэн.
-Энэ л таны нэвтрүүлгээрээ дамжуулж үзэгчдэд хэлэх гэсэн санаа юу? -Тэгэлгүй яах вэ.
-Та өөрийгөө үүрэг хариуцлагаа ухамсарладаг хүн гэж бодож байна уу? -Маргаангүй тийм.
-Энэ бүхний эцэст танд өөрөө буруутай юм шиг санагдах үе гарч байна уу? -Энэ бүхний эцэст би өөрийгөө буруутгаж байгаа. Магадгүй хэн ч над шиг ийм байдалд орчихоод архинд толгойгоо мэдүүлэн суухгүй байсан биз. Эсвэл хэн ч ийм сайхан амьдралаа архиар солихгүй байх байсан.

No comments:

Post a Comment