Thursday, June 23, 2011

ПАРИС ХИЛТОН: ХҮМҮҮС ЯМАР АЖИЛ ХЭРЭГЧ БОЛОХЫГ МИНЬ ГАЙХДАГ


Хэвлэлийн баатар хэмээгддэг Парисын тухай мэдээлэл өдөр бүр шар сонины нүүр чимдэг. Хилтоны нэрт өв залгамжлагч, зугаа цэнгээнд дуртай түүний ярилцлага хэрэгт дуртай нэгний анхаарлыг татдаг хэдий ч цөөнгүй хүний эгдүү хөдөлгөдөг гэнэ. Гэсэн ч энэ эрсдэлийг үл хайхран Пирс Морган түүнийг ээж Кэти Хилтоны хамт нэвтрүүлэгтээ урьжээ.

-Өмнө нь манай нэвтрүүлэгт Ким Кардашиан, Линдсей Лохан нар оролцож байсан бол энэ удаа Парис уригдсан. Түүний тухай ярих шинэ зүйл юу байх билээ хэмээн гайхашрах хэрэггүй. Учир нь бид энэ удаа түүний дотоод ертөнц рүү өнгийж, таны төсөөлж байгаагаас тэс өөр хүн болохыг харуулах юм. Хатагтай Хилтонд толгой өвтгөх олон бэрхшээл тулгардаг ч тэр хэзээ ч зовлон тоочиж байгаагүй. (Бичлэг)
Парис Хилтон: Пирс, эмэгтэй хүн бүрт дотроо тээж явдаг нууц байдаг. Харин өнөөдөр би чамд бүгдийг нь дэлгэнэ.
-Харин ээж нь түүний цочирдмоор шийдвэрүүдийг хэрхэн хүлээж авдгаа ярихаар студид маань ирлээ. Арслангийн үүрэнд орчихсон юм шиг санагдаж байна уу, Парис? Парис Хилтон: Жаахан эмээж л байна.
-Яагаад?
Парис Хилтон: Сэтгүүлчидтэй уулзахдаа би үргэлж сандардаг юм. Гэтэл өнөөдөр бүр CNN телевизийн студид ярилцлага өгөх гээд сууж байна шүү дээ.
-Яагаад заавал CNN хэмээн онцолж байгаа юм бэ? Парис Хилтон: Хүн бүр энэ телевизийг мэддэгээс гадна CNN бол шар мэдээл хөөцөлддөггүй, илүү ажил хэрэгч асуудлын тухай нэвтрүүлдэг болохоор тэр.
-Хүмүүс таныг ажил хэрэгч гэж боддог болов уу? Парис Хилтон: Намайг сайн таниад эхлэхээрээ ямар ажил хэрэгч эмэгтэй болохыг минь гайхдаг.
-Өөрийн нэрийн брэнд бүтээгдэхүүн гаргаж, шаргал үстнүүдээр хүрээлэл үүсгэхийн юу нь танд тийм чухал юм бэ? Парис Хилтон: Өмнө нь би өөрийн гэсэн бүхнийг бүрдүүлэх гэж зүтгэж ирсэн. Харин одоо 30 нас хүрчихлээ. Энэ бүхнийг эдлэх гавьяатай гэж бодож байна.
-Бид телевизийн шоунд зориулан Лас Вегаст гэрлэж, бас дэлгэцийн түүхэн дэх хамгийн болхи үнсэлтийг үзэгчдэд үзүүлсэн байх. Тэр гэрлэлт танд ямар санагдсан бэ? Парис Хилтон: Хөгжилтэй байсан. Хүн бүрт Лас Вегаст хуримын ёслолоо хийх боломж олдохгүй шүү дээ.
-Та ямар шалтгаанаар нэвтрүүлэгт маань оролцож байгаагаа ярихгүй юм уу? Парис Хилтон: Чамайг санаад л… (инээв) Үнэндээ би “Парист хамааралтай ертөнц” нэртэй шоу нэвтрүүлэг хийж байгаагаа танилцуулах гэсэн юм аа.
-Парист энэ дэлхий дээр болж байгаа үйл явд лууд хамаатай гэж үү. Жишээлбэл та Зүүн өмнөд Азид болж буй үймээний тухай сонирхдог уу. Эсвэл амьдралд тань хамаагүй учир чихнийхээ хажуугаар өнгөрөөчихдөг үү? Парис Хилтон: Хэдийгээр надад шийдэх олон асуудал байдаг ч би дэлхий дээр болж буй бүх томоохон асуудалд анхаарал хандуулдаг. Түүнийхээ хажуугаар бизнесээ эрхэлнэ.
-Кэти та нэлээн удаан дуугүй суулаа. Кэти Хилтон: Тэглээ.
-Парис шиг охинтой байна гэдэг хэцүү юү? Кэти Хилтон: Их дадлага туршлагатай болдог.
-Нэр хүндтэй, өөрийн бизнесийн гүрнийг босгосон хүний ээж байх хэцүү юү л гэх гэсэн юм. Кэти Хилтон: Миний хувьд Парис хэзээд миний охин байх болно. Гадагшаа гарахаас бусад үед ээж охин хоёр ямар байдаг, бид яг л тийм харилцаатай. Харин гудамжинд гарах үед тэр бүх галзуурал энэ харилцааг маань хумигдмал болгочихдог. Нэг удаа бид хоёр Лас Вегаст дэлгүүр хэсэж явсан юм. Гэтэл нэг дэлгүүрийн үүдэнд зогсож байтал бороохой барьсан цагдаа нартай уралдан их олон хүн биднийг чиглээд гүйж яваа харагдав. Тэд бүгд л амандаа “Тэрийг хар даа. Парис Хилтон явж байна” гээд л орилолдож байсан. Энэ бүхэн надад хачирхалтай санагдсан шүү. Тэд бүр биднийг хамт явах ч нөхцөл олгохгүй байлаа.
-Энэ бүхэн хэвлэл мэдээллийн салбарынхны ажлын үр дүн. Харин та тэдэнтэй ямар харилцаатай байдаг вэ, Парис? Парис Хилтон: Би бүр 15 настай байхдаа л хэвлэл мэдээллийнхний анхааралд өртсөн. Энэ бүхэн эхэндээ надад их хэцүү санагддаг байсан учир ээжтэй уулзах бүртээ уйлаад л ямар хэцүү байгаагаа хэлдэг байж билээ. Яваандаа энэ байдалдаа дасан зохицчихдог юм шиг байна. Одоо бол тэднийг төдийлэн анхаарахаа больсон. Амьдрал минь сайн сайхан зүйлсээр дүүрэн байхад тэр муухайг анхаарах хэрэг бий гэж үү.
-Та өөрийнхөө тухай мэдээллийг “Google”-ээр хайж байсан уу? Парис Хилтон: Үгүй дээ. Хэвлэлийн төлөөлөгчид маань миний тухай гарсан мэдээллүүдийг шүүж, чухлыг нь дуулгадаг юм.
-Хэрэв та “Авьяаслаг аме рик чууд” нэвтрүүлэгт оролц сон бол ямар авьяасаа үзэгчдэд сонирхуулах байсан бэ? Парис Хилтон: Дуулах.
-Та нээрээ дууны цомог гаргаж байсан байх аа. Парис Хилтон: Одоо шинэ цомгоо бичүүлж байгаа.
-Кэти охин тань авьяаслаг жүжигчин биш, тэгсэн атал өөрийн нэрийн брэнд бүтээгдэхүүн худалдаанд гаргаж, багагүй хөрөнгө хуримтлуулчихаж. Тэр яаж энэ бүхнийг хийсэн юм бэ? Кэти Хилтон: Тэр тун ажилсаг хүн. Байнга л ажиллаж, аялж байдаг. Тэр ажилдаа сэтгэлээ зориулж чаддаг юм.
-Та түүнд санаа зовдог уу? Кэти Хилтон: Зовдог байсан. Одоо больсон.
-Тэр томоожиж байгаа болохоор уу? Кэти Хилтон: Тийм ээ. Тэр өсөж томрох тусмаа илүү олон зүйлийг ойлгож ухаарч байна.
-Тэгэхээр та 30 хүрсэн хойноо л насанд хүрснээ ухаарч байгаа байх нь ээ? Уг нь 18 хүрсэн хүнийг нас биед хүрлээ гэж үздэг байх аа. Парис Хилтон: Тийм ээ. Кэти Хилтон: Гэхдээ тэр одоо ч жаахан охин шиг аашилдаг. Түүнд сэтгэл татам сайхан чанар олон бий.
-Гэхдээ хүмүүс… Кэти Хилтон: Намайг уурлаж загнах үед тэр огт бухимдаж, зөрүүдлэлгүй “Уучлаарай, за ээж ээ” гэдэг.
-Хүмүүс яагаад Парист тэгж их анхаарал хандуулдаг юм бол? Кэти Хилтон: Нэгдүгээрт түүний нэр хүндтэй овог нь хүмүүсийн анхаарал татах шалтгаан болдог байх. Нөгөө тэйгүүр тэр төрөлхийн сэтгэл булаам төрхтэй. Тэгээд Парис өөрөө ч нэр хүндэд дурламтгай нэгэн. Хүн бүр түүнийг “Парис яагаад хаа сайгүй зугаалж, хүссэн бүхнээ хийдэг юм бэ” гэж шивнэлддэг.
-Гэхдээ тэр тэгдэггүй байх аа. Кэти Хилтон: Тэр их хатуужилтай хүн. Энэ бүхнийг би чамайг өмөөрсөндөө хэлж байгаа юм биш шүү, Парис. Учир нь ээж нь чиний хамгийн үнэнч шүтэн бишрэгч. Ажилдаа чин сэтгэлээ зориулсан Кардашианы эгч дүүс шиг бүсгүйчүүдэд би дуртай.
-Хүмүүс таны талаар ташаа ойлголттой байдаг уу? Парис Хилтон: Их олон зүйл дээр эндүү ойлголттой байдаг. Намайг Хилтоны өв залгамжлагч болохоор бүх зүйл нь амар хялбар бүтэж байдаг, нэг ч өдөр ажил хийж үзээгүй гэсэн бодолтой хүн их олон байдаг юм билээ. Гэхдээ бодит амьдралд бол би толгой өндийх ч завгүй ажилд дарагдан суудаг нэгэн. Энэ бүхнийг би өөрийн гараар босгосон, гэр бүлээсээ одоохондоо юу ч аваагүй байгаа шүү.
-Бахархмаар амжилт байна. Хэлэх үг ч олдохгүй нь. Кэти Хилтон: Тэр өөрийн хүч хөдөлмөрөөр энэ бүх хөрөнгийг цуглуулсан. Хүмүүс түүнийг мөнгөнд санаа зовдоггүй, эрх танхи нэгэн гэж боддог шиг байгаа юм. Би нэг зүйлийг огт мартдаггүй юм. Бид Нью-Йоркт нүүж ирэх үед тэндхийн хүн бүр гар утас ашигладаг байв. Ники, Парис хоёр зэрэгцээд л гар утас аваад өгөөч гэж гуйсан боловч би зөвшөөрөөгүй. Түүнээс хагас жилийн дараа утас авч өгтөл гээчихсэн. Тэдний хувьд гар утасны асуудал тэгээд л дууссан. Харин хүмүүс тэднийг хүссэн зүйлээ дуртай цагтаа авахуулдаг гэж боддог байх.
-“Хилтон” корпорацийн өв залгамжлагчид ажил хийх хэрэг бий гэж үү. Таны оронд өөр охин байсан бол юу ч хийхгүй гар хумхин суух байсан нь эргэлзээгүй. Парис Хилтон: Бүр жаахан байхаас л аав ээж хоёр минь биднийг бүхнийг өөрсдөө хий гэсэн зарчмаар хүмүүжүүлдэг байсан. Хэдийгээр би овгоо ашиглан бүхнийг амар хялбар хийж болох ч Хилтоны ач охин гэдгээ бусдаас нуудаг б а й в . Пари сын гэх эзэнт гүрнийг өөрөө л босгохыг хүсдэг байсан учраас тэр. Магадгүй энэ зарчим миний мах цусанд шингэсэн байдаг биз.

No comments:

Post a Comment