Sunday, February 12, 2012

Сийл: Огцом ууртай ч хайртай хүмүүс рүүгээ хашгичдаг хүн би биш


Жил бүр хуримаа хийдэг өвөрмөц уламжлалаараа дуучин Сийл олны анхаарлыг багагүй татдаг. Гэхдээ түүнийг зөвхөн шоу бизнесийн ертөнцийн үлгэр дуурайл болсон гэр бүлийн амьдрал нь л олонд таниулсан гэвэл өрөөсгөл. “Kiss from a Rose” тэргүүтэй дуунууд Их Британи төдийгүй бусад улс орны сонсогчдыг байлдан дагуулж, 20 сая цомог борлуулсан амжилттай яваа чадварлаг уран бүтээлч. Тэрбээр анх удаа гэр бүл болон гэргий Хайди Клумын тухай ярихаар “The Piers Morgan Tonight” нэвтрүүлэгт оролцжээ. 

-Сийл бол дэлхий дахинаа хүлээн зөвшөөрөгдсөн уран бүтээлч. Өнгөрөгч сарын сүүлчээр тэрбээр эхнэр Хайди Клумаас салахаар шийдсэнээ зарлаж биднийг цочирдуулсан. Сийл хоёр дахь цомог “Soul 2” болон хувийн амьдралынхаа тухай ярилцахаар студид маань иржээ. Юуны өмнө урилгыг маань хүлээн авч, нэвтрүүлэгт оролцож байгаад талархсанаа илэрхийлье. 
-Таны нэвтрүүлэгт оролцож байгаадаа баяртай байна. Бас надад их найрсаг хандсанд тань баярлалаа. Нэвтрүүлгийн бичлэг хийж эхлэхээс өмнө та хувцас солих өрөөнд ирээд “Зүрх сэтгэлээ уудлах хэрэг үнэхээр бий юү” гэж асуусан шүү дээ. Түүнд чинь их талархаж байна.
-Та хоёрыг гэр бүлээ цуцлуулах болсныг сонсоод цочирдохыг зэрэгцээ их гунигтай санагдаж байлаа. Ердөө хэдхэн сарын өмнө эхнэр тань манай нэвтрүүлэгт оролцож гайхалтай гэрлэлтийнхээ тухай дурсаж байсан. 
Та хоёртой нэгэн арга хэмжээний үеэр танилцахад их сайхан, аз жаргалтай хос байна гэсэн бодол төрсөн. Найман жилийн турш хамт амьдарч, өдгөө ч бие биенээ хүндэтгэж байгаа хүмүүс. Хайр сэтгэлийн харилцаагаа жил бүр бататгаж, дахин гэрлэдэг шүү дээ, та хоёр. Тиймээс би ийм өдөр ирнэ гэж төсөөлж ч байсангүй. Хүмүүс ч бас яагаад ийм юм болчихов оо хэмээн надтай адилхан гайхширч байгаа болов уу?
-Пирс та яг үнэнийг хэллээ. Мэдээж эхнэр минь миний мэдэх бүсгүйчүүдээс хамгийн гайхалтай нь. Найман жилийн өмнө түүнтэйгээ танилцсандаа би одоо ч баяртай байдаг.
Эхнэр минь олон талаараа миний хүндэтгэлийг хүлээсэн хүн. Миний зүүдэндээ ч харж байгаагүй гайхамшигтай зүйлсийг, дөрвөн хүүхдийг минь надад бэлэглэсэн хүн. Гэсэн ч энэ бүхэн болчихлоо. Та шалтгааныг нь олох гэж их хичээж байх шиг байна. Гэхдээ тэр учир шалтгаан тийм амархан олдохгүй л болов уу.
Бид үргэлж л бидэнд бүх юм бий хэмээн ярьдаг байсан учир та төдийгүй бусад хүмүүс энэ шийдвэрийг цочирдон хүлээж авч байгаа байх.
Та бидний түүхийг дахин давтагдашгүй онцгой гэж хэлдэг шүү дээ. Бид найман жилийн өмнө Хайдиг нэг сартай хөл хүнд байхад нь танилцсан юм. Хайди нэг өдөр “Би хөл хүнд болчихлоо. Гэхдээ энэ бүхэн буруу гэдгийг би мэдрээд байна” гэж билээ. Харин би хариуд нь “Юмс дэндүү хурдан өрнөж байна шүү” гэхээс өөр зүйл хэлж чадаагүй. (инээв)
Харин Хайди “Чиний хүүхэд биш ээ” гэж билээ. Хэсэг хугацаанд бодсоны эцэст би түүнтэй хамт өөрсдийн гэсэн ертөнцийг бүтээхийг хамгийн их хүсэж байгаагаа мэдэрсэн. Тэгээд л “Гэхдээ энэ явдал юуг ч өөрчлөхгүй. Миний одоо мэдэрч байгаа мэдрэмжийг ч тэр. Одоо надад яг л бүхний оройд гарчихсан юм шиг сэтгэгдэл төрж байна” гэж хэлсэн.
Тэгээд л бид шаргал үс, цэнхэр нүдтэй хөөрхөн охинтой болсон. Миний сэтгэл зүрхэнд хамгийн чухал байр суурь эзэлдэг охин маань удахгүй найман нас хүрнэ. Бас надтай дэндүү адилхан учир хааяа ам муурийчихдаг хүү маань долоон нас хүрэх гэж байна.  Том хүүгийнхээ надтай дэндүү адилхан гэдгийг нь би хүлээн зөвшөөрдөггүй хэдий ч, үнэндээ бол намайг өвчөөд төрчихсөн юм шиг адилхан хүү дээ. Харин дараа нь бид бидний хэн хэнийг нь дуурайсан бяцхан хүүтэй болсон. Гэхдээ надад бол аавтай минь илүү адилхан санагддаг юм. Тэгээд бид Лоу нэртэй ийм үзэсгэлэнтэй гүнжтэй болсон. Бидэнд бүх зүйл бий.
-Хэдэн сарын өмнө Хайдигийн өгч байсан ярилцлагын хэсгээс үзье. Учир нь би чухам юунаас болоод та хоёр салахаар шийдсэнийг мэдэхийг их хүсэж байна. 
(Бичлэг)
Хайди Клум: Бид бие биедээ хайртай, хамтдаа хөгжилтэй байдаг, бие биенээ хүндэлдэг. Надад хэцүү байсан ч би түүнд өөрийн гэсэн зүйлсийг хийх боломж олгодог.
Гэхдээ би цаг хугацаа өнгөрөх тусам өөртөө зориулан цаг гаргах боломжийг хайртдаа олгох хэрэгтэй гэдгийг ойлгосон. Бизнес эрхэлж, байгууллага толгойлж байгаа учраас заримдаа би хэт их юм ярьчихдаг. Харин одоо бол энэ зангаа засаж сурсан. Тиймээс би түүнд өөртөө зарцуулах цаг гаргаж, Сийл ч бас намайг өөрийнхөө зүйлсийг хийх боломж олгодог. Гэхдээ бид өдрийн ихэнх цагийг хамтдаа өнгөрүүлдэг.
-Түүнтэй ярилцаж байхдаа би бүр өөрийн мэдэлгүй ярианд нь хөтлөгдөж байсан. Тэр гайхалтай үзэсгэлэнтэй, хөгжилтэй, ухаалаг эмэгтэй. Эмэгтэй хүнд байж болох бүх сайхан зан чанар түүнд бий. 
Тэр тантай хэрхэн танилцаж байснаа, бас хэрхэн гэрлэх санал тавьж байсныг ярьсан. Тэр таны тухай ярих үедээ амь орох шиг л болдог. Тиймээс би та хоёрыг салах болсныг сонсоод…
-Тэр талаар огт төсөөлөөгүй байсан.
-Үгүй дээ. Би огт өөр зүйл бодож байлаа. Та хэзээ нэгэн цагт салалтын талаар таамаглаж байв уу? 
-Энэ талаар таамаглаж байсан эсэхээ мэдэхгүй юм даа, Пирс. Үнэнийг хэлэхэд энэ бүхэн болохоос өмнө салалтын талаар би дурсаж л байсан шүү дээ.
Хоёр хүнд бүх зүйл байна гэдэг боломжтой гэж үү. Уран бүтээлийн хувьд хоёул амжилттай явж, бие биенээ хайрлан, сайхан гэр бүлтэй, биенээ хүндэлдэг, дотно нөхөрлөдөг, шударга ханддаг байна бүтэшгүй зүйл гэж би өмнө нь ярилцлага өгөхдөө хэлж байсан.
Гэхдээ үүнийг урьдаас таамаглаж, мэдэрч байсан гэж үзэх аргагүй. Хүмүүсийн хамгийн их сонирхож буй асуудал бол бид хоёрын салсан шалтгаан. Тиймээс ч “Энэ явдалд нэг нь хохирогч байх ёстой. Эсвэл тэд үнэнийг нууц байна. Нэг бол Хайди ямар нэг алдаа гаргасан. Эсвэл Сийл буруу алхам хийсэн” гэж бодоод, сэжиглээд л байх шиг байна. Ний нуугүй хэлэхэд хүмүүсийн бодож байгаа шиг том асуудал байхгүй.
-Хүмүүсийн олонх нь Сийлийн цочмог ааш нь салалтын шалтгаан гэж үзэж байна. Бас тийм цуу яриа ч гараад байгаа. 
-Би энэ талаар цахим хуудсуудаас олж харсан. Хүмүүс намайг их омголон, догшин гэж бичсэн байсан. Гэхдээ миний тухай юу гэж бичих нь надад сонин биш. Муулж, эсвэл магтаж л байг. Бидэнд асар их хариуцлага үүрүүлсэн дөрвөн хүн бий. Бидний цорын ганц хийж чадах зүйл бол хэвлэл мэдээллийн шинэ салбарын муу муухайгаас тэднийгээ хамгаалах явдал. Би түүнд л анхаарлаа хандуулж байгаа.
Чанга чанга хашгичиж байгаа хэсэг миний нэг клипэнд байдаг юм. Харин бодит амьдралд бол би хэн нэгэн рүү тэгж хашгичих нь байтугай тэр талаар бодож ч байгаагүй.
Намайг цочмог ууртай гэж бодох болсон бас нэгэн үйл явдал Лос-Анжелесийн нисэх онгоцны буудал дээр болсон юм. Хүүгээ нэг гартаа, нөгөө гартаа охиноо тэврээд явж байтал бидний бараг 20-иод папарацци бүчиж авсан. Тэдний нэг нь камерынхаа дурангаар хүүгийн минь толгойг цохичихсон юм. Энэ тохиолдолд юу ч болоогүй юм шиг дүр эсгээд өнгөрөх нэг ч эцэг, эхийг би мэдэхгүй. Би түүнд хэдэн ширүүн үг хэлчихсэн юм. Тэгээд л ууртай, рок одын дүрд хувирчихсан даа.
-Гэхдээ ердөө л ийм шалтгаанаас болоод хүмүүс таныг ууртай гэж дүгнэсэн гэж үү?
-Би энд суучихаад танд худлаа хэлж, хүмүүсийг хуурах гээгүй юм шүү. Би зөрүүд хүн биш. Огцом ууртай хэдий ч эхнэр, хүүхдүүд рүү гээ хашгичдаг хүн бол биш. Хайртай хүмүүс рүүгээ хашгичиж байгаад гэр бүлээ үймүүлсэн гэж бичиж байгаа нь намайг их шаналгаж байгаа.
Бид хоёрын салж байгаа нь нэг хэрэг. Харин намайг муу муухай хүн болгож, энэ бүх явдлын бурууг надад тохож, гол нь хүүхдүүдэд минь тийм ойлголт төрүүлж байгаа нь намайг зовоож байна. Тэр бүхнийг хүүхдүүд маань олоод харчихвал “Ээж аав хоёр биднээс юм нууц байсан байна” гэж бодно. Гэхдээ энэ бол шоу бизнесийн ертөнцийн үндсэн зарчим юм даа. Бид өөрсдөө л энэ амьдралыг сонгосон шүү дээ.
Шоу бизнесийн ертөнц биднийг амьдралд хөл тавьж байсан үеийнхээс огт өөр болчихож. Бид одоо мэдээллийн цоо шинэ эринд амьдарч байна. Хүмүүс шуугиан тарьсан нийтлэл бичиж байж л бүтээлээ борлуулж байна. Тэгэхээр энэ бүхэнтэй зохицож амьдрахаас өөр аргагүй.
-Таны шинэ цомогт “Хамтдаа үлдэцгээе” гэсэн дуу байх юм. 
-Энэ бүхнийг засаж залруулж болохгүй юм уу гэж асуух гээд байгаа юм аа даа. Миний мэдэх бүсгүйчүүдээс хамгийн гайхалтай нь Хайди. Тэр сэтгэлийн хаттай, хатуужилтай эмэгтэй. Тэр л намагй өөрчилж, илүү сайн хүн болгосон. Би түүнээс олон зүйлийг сурсан. Түүнд өгсөн хайр минь бөхөшгүй. Би бүхий л сэтгэл зүрхээрээ түүнийгээ хайрладага.
-Тийм учраас та хоёрыг салж байгаад би их харамсаад байна л даа. 
-Найман жилийн турш аз жаргалтай хамт амьдарсан хүнээ хайрлахгүй байж болно гэж үү. Би одоо ч хуримын бөгжөө зүүсээр л байгаа. Учир нь бид албан ёсоор гэрлэлтээ цуцлуулаагүй. Тэр гайхалтай бүсгүй миний эхнэр хэвээ байгаа. Нэг л өдөр “Би чамайг үзэн ядаж байна. Хуримын бөгжөө буцаагаад өг” гэдэг хүмүүсийн нэг би биш.
-Бүх зүйл дуусчихаагүй байна гэсэн үг үү?
-Та энэ бүхнийг залруулж болохгүй юм уу гэж асуусан байх аа. Хэзээ ч бүтэхгүй гэж хэзээ ч бүү хэл гэдэг байх аа.
Би энд суугаад бидний харилцаанд ямар ч бэрхшээл байхгүй гэж хэлж чадахгүй. Мэдээж бидэнд бэрхшээл бий. Бид яагаад салж байгаа юм бэ гэсэн асуултын хариуг л хүмүүс хүлээгээд байгаа. Гэхдээ энэ чинь таавар биш шүү дээ. Бидэнд бэрхшээл, олон асуудал байна. Энэ тухай бид өмнө нь ч хэлж л байсан.
Бидний буцаж нийлэх эсэхээс үл шалтгаалан бид урьдынх шигээ эв найрамдалтай, бие биенээ хүндэтгэсэн харилцаатай байх болно. Буцаад нийлэхийг ч үгүйсгэхгүй. Гэхдээ би түүний өмнөөс хэлэх эрхгүй шүү дээ.
-Тэгвэл та алдаа залруулахыг хүсэж байна уу?
-Сайн мэдэхгүй байна. Хэрэв энэ бүхэн амархан шийдэгдчих асуудал байсан бол бид өнөөдөр ч цугтаа сууж байх байсан.

No comments:

Post a Comment